Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Video av Jaguar iPace

Startet av Sponzo, onsdag 15. mars 2017, klokken 22:42

« forrige - neste »

LittleHammer

#60
Mulig jeg er dum her, men dette er første gang jeg handler Jaguar..

Er det gummimattene som må hukes av under bestilling? Er vant til at dette kommer som standard og at stoffmatter er tilvalg.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

Nordlands

Sitat fra: LittleHammer på mandag 09. april 2018, klokken 14:16
Er det gummimattene som må hukes av under bestilling? Er vant til at dette kommer som standard og at stoffmatter er tilvalg.
Mener det er samme som andre premiummerker, dvs. standard er uten matter. I konfigurator kan stoffmatter velges (inkludert for launch edition), mens gummimatter kommer i separat tilbehørskatalog.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

LittleHammer

I engelsk konfigurator er samme tilvalget til 900 kr «Carpet Mats» så jeg regnet med at gummimatter var standard. Pokker.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

fantonsen

Jeg fikk muntlig av min selger at de pleide å ha med gummimatter på alle bilene sine, så da antar jeg at det må gjelde I-Pace også. Noe annet er jo helt uaktuelt i vårt klima.
8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

JaguarPace

Sitat fra: fantonsen på mandag 09. april 2018, klokken 23:04
Jeg fikk muntlig av min selger at de pleide å ha med gummimatter på alle bilene sine, så da antar jeg at det må gjelde I-Pace også. Noe annet er jo helt uaktuelt i vårt klima.

Skulle absolutt tro det. Under option i ordren min står "floor mats-carpet" (079AJ) som en av de tingene som følger bilen.
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

mariowing

Sitat fra: fantonsen på mandag 09. april 2018, klokken 23:04
Noe annet er jo helt uaktuelt i vårt klima.

Hver sin smak, har ikke brukt gummimatter på årevis jeg. Ødelegger jo premium følelsen totalt ;-)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

ludwig_holberg

Har selv tekstilmatter i Model S. Skyldtes opprinnelig en glipp, men har aldri tatt tak og bestilt gummi. Men lever veldig bra med tekstilmatter. Riktignok sorte :)

LittleHammer

Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

Frank_M

Sommer: tekstilmatter (finere...)
Vinter: gummimatter (det fine må vike for det pratiske..)
byttes samtidig med omlegging til/fra sommerdekk/vinterdekk...
--
2018 Jaguar I-pace HSE

HelectriC

Sitat fra: mariowing på tirsdag 10. april 2018, klokken 11:30
Sitat fra: fantonsen på mandag 09. april 2018, klokken 23:04
Noe annet er jo helt uaktuelt i vårt klima.

Hver sin smak, har ikke brukt gummimatter på årevis jeg. Ødelegger jo premium følelsen totalt ;-)

Het enig! Kommer aldri legge inn stygge gummimatter i en premiumbil. Mulig om jeg kjøper en håntverkerbil og blir håntverker at jeg hiver in gummi, men absolutt ikke ellers. Små barn i familien og det går veldig bra med tekstil likevel.
ioniq 5

trd-73

Hei, jeg glemte å bytte til gummimatter nå i vinter og stoffmattene ser ikke ut. Siden du har erfaring med dette, hvordan vasker en stoffmattene så de blir rene og fine igjen? De ser iallfall ikke veldig premium ut nå for å si det sånn :)

PAF

Ehh, kan det handle om video av I-Pace her snart?

trd-73

He, he, sorry, tenkte at siden de 10 siste innleggene handlet om matter så var det det folk ville diskutere.

Uansett her er en video fra i går:
https://youtu.be/JcaWyiDkMAI

HelectriC

Sitat fra: trd-73 på onsdag 11. april 2018, klokken 19:05
Hei, jeg glemte å bytte til gummimatter nå i vinter og stoffmattene ser ikke ut. Siden du har erfaring med dette, hvordan vasker en stoffmattene så de blir rene og fine igjen? De ser iallfall ikke veldig premium ut nå for å si det sånn :)

Høytrykk (ikke alt for høyt trykk) og la de tørke hengende
ioniq 5

AJ82

#74
Denne videoen gir litt mer info enn tidligere  :+1:

https://m.youtube.com/watch?v=MocHcoBm4bU
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA