Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forskjell på forhandlere .. ?

Startet av Prof. Proton, onsdag 20. juni 2018, klokken 07:59

« forrige - neste »

Prof. Proton

Mens andre synes å ha fått oppgitt produksjonsdato, leveringsdato, nøkkelknipper, tilbud om lakkforsegling og annen informasjon, har jeg mottatt absolutt -0- informasjon fra Motorpool etter signering tidlig i år.

Hvordan er dere behandlet av deres forhandlere?

Pilot

Samme her, men fikk vinterhjul til lavere pris enn hos deres konkurrent.

mariowing

Insignia sendte ut en mail med hvilken ankomst båten med biler har forrige fredag. Denne mailen inneholdt også tilbud om diverse ting som du nevner.

Jeg har ikke mottatt noen annen informasjon uoppfordret tidligere (eller noe nøkkelknippe), jeg har oppsøkt dem i butikken og spurt og fått svar på byggetid etc.
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Xander

Ingen uoppfordret informasjon om produksjonsdato og leveringsdato, ei heller nøkkelknippe fra Bilpaviljongen i Sola.
Fikk dog for noen uker siden en antydning om at bilen "kanskje" kom til Norge 3 august eller 10 august hvis intet uforutsett skjedde.
Kunne tolket meldingen optimistisk om ankomst Norge 3 evnt 10 August, men det var ingen "commitment" i meldingen.

AJ82

Slik jeg har forstått det får forhandlere fortløpende beskjed om når biler får produksjonstid. Er vel kanskje bare de første som har fått beskjed nå. Kontaktet forhandler forrige uke og bilen min hadde ikke fått noe bekreftet enda, men de skulle kontakte meg så fort de visste noe.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA