Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Color Magic/Fantasy fra Oslo til Kiel?

Startet av cstromme, onsdag 01. mars 2017, klokken 20:39

« forrige - neste »

cstromme

Noen som har erfaring med å ta med en Model X på Color Magic/Fantasy fra Oslo til Kiel? Vi har vært på båten før, men da med en Toyota Avensis, og husker vi slet veldig med plassen.

Får man bedre plass hvis man betaler for en større bil? Eller blir man sluset inn på de samme feltene uansett?
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

Bjoris

Har samme plan til sommeren, det er vel bobiler med også så det må vel gå selv om faren for parkeringsbulker er stor. Er egentlig mer bekymret for FjordCaten hjem igjen, der måtte vi stå i karusellen med A6en vi hadde, må si jeg ikke var veldig fornøyd med det og tror vi hadde slitt bigtime med Xen der, men tenkte jeg skulle forhøre meg om det var mulig å unngå å havne der. De må vel se bilene litt ann også...

Har betalt for 6 meter bil siden den er 503, tenkte det var like greit å gjøre det så en slipper evt diskusjoner og det var ikke så mye ekstra tror jeg:)??

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA