Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvorfor går dørhåndtakene mine ut på SC?

Startet av rsomby, fredag 24. februar 2017, klokken 16:56

« forrige - neste »

rsomby

Står å juicer opp på supercharger og biler kommer og går. Hver gang det kommer en ny bil og parkerer og dører åpnes så spretter håndtakene mine ut og. Skjedd 3 ganger nå på 5min.


Sent from my iPhone using Tapatalk

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

rsomby

Sitat fra: lunitiks på fredag 24. februar 2017, klokken 17:09
Det kalles "auto present" og er et tegn på høflighet/respekt (hilsen)
https://en.wikipedia.org/wiki/Present_arms_(command)

"Auto present" er på ja, men det er vel ment for deg selv når du kommer med nøkkelen og skal inn i bilen. Hvorfor de skal gå ut fordi det kommer andre biler hvor folk går inn og ut er helt ulogisk, og det har ikke vært slik tidligere. Bilen var innom service for en uke siden så kanskje de har gjort noe "lurt".

Muffinman

Skjedd siden 2013 på vår bil av samme årsmodell. Og siden 2015 på den andre :) Kan også finne på å skje når jeg står parkert og sitter i bilen. Riktignok ikke når andre biler er i nærheten, men i faste intervaller. Og nei, det er ikke nøkkelen som ligger ved mobilen slik at signalet blokkeres periodisk, eller dårlig batteri i fob ;)

Feature.

lunitiks

Sitat fra: rsomby på lørdag 25. februar 2017, klokken 19:20
Sitat fra: lunitiks på fredag 24. februar 2017, klokken 17:09
Det kalles "auto present" og er et tegn på høflighet/respekt (hilsen)
https://en.wikipedia.org/wiki/Present_arms_(command)

"Auto present" er på ja, men det er vel ment for deg selv når du kommer med nøkkelen og skal inn i bilen. Hvorfor de skal gå ut fordi det kommer andre biler hvor folk går inn og ut er helt ulogisk, og det har ikke vært slik tidligere. Bilen var innom service for en uke siden så kanskje de har gjort noe "lurt".

Det var en elendig spøk. Det bør selvfølgelig ikke være sånn
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA