Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

(SOLGT) 2014 S85 til salgs, 46k km, 8års service pakke, mye utst. kr 500.000

Startet av sims, fredag 24. februar 2017, klokken 14:02

« forrige - neste »

sims

Hei,

da ligger bilen min på finn til en ferdig pruttet pris på 500k: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91321147&ref=conversation&fks=91321147


Detaljer:
MS03 Model S Standard 2014
BT85 85 kWh Batteri
PMTG Grå Metallic Lakk
RFPO Panoramatak i helglass
SU01 Aktiv luftfjæring
TP01 Tech-pakke
PK01 Parkeringsassistent
CW01 Vinterpakke
AU01 Lydstudio-pakke
CH01 Dobbeltlader
LP01 Lyspakke
SP01 Sikkerhetspakke
PS01 Pakkehylle

8 års vedlikeholdsplan / 160.000km
Vinterdekkpakke (Nokian)

Serviceplanen følger bilen, og har idag en verdi på over 40k nok, se https://www.tesla.com/no_NO/support/maintenance-plans?redirect=no

Service for år 1 og år 2 er tatt, mens jeg har reservert 3.års service hos Tesla Skøyen i mai. Denne kan enten beholdes eller skyves på.

I tillegg fikk bilen full Ceramic Pro behandling da den var ny. (Om jeg skulle beholdt bilen videre, så hadde jeg tatt en oppdateringsbehandling nå til våren). Bilen leveres med både sommer- og vinterhjul på originale Tesla 19" felger. Bilen har forøvrig elektriske innklappbare speil (er blant de første bilene som fikk dette).

Bilen står i garasje sentralt i Oslo. Send PM hvis du er interessert. Jeg kjøpte forøvrig bilen ny og er den eneste som har kjørt bilen. Den har stort sett blitt brukt til helge- og langturer.


Selges grunnet kjøp av ny S90D.

sims

Da har jeg lagt bilen på finn.no til 500k og oppdatert denne annonsen (ned fra 510k, altså ferdig pruttet). Har alt mottat bud på 490k, så tror 500k ikke er feil for bilen. Førstemann til mølla får en veldig fin og velholdt bil! :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA