Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis parkering Trondheim?

Startet av trinesus, onsdag 01. februar 2017, klokken 21:07

« forrige - neste »

trinesus

På ladestasjonen  (som er en vits da de aldri funker) i Munkegata står det skilt om kun for el-bil og det er ingen betalingsautomat i umiddelbar nærhet. Vil det si at det er gratis å parkere der enn så lenge?

nr1rayner

Det er vel hvit P på blå bakgrunn der?
Så nei, hvorfor skulle det være gratis der?
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

trinesus

Nei, det er det :) Snakka med noen som mente at det ikke er en parkeringsautomat nært nok til at de kan kreve betaling på de plassene. Når jeg var der sist så jeg tre biler som sto der uten lapp i vinduet. Så da tenkte jeg at jeg skulle høre her om dere visste noe :)

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

trinesus

Sitat fra: Lynet på lørdag 04. februar 2017, klokken 20:32
De fleste bruke vel app?

De gjør kanskje det. Jeg er aldri med bilen i byen jeg, så vet ikke helt hvordan det funker :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA