Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reversj aktiverer kurvelys

Startet av JorgenM, fredag 27. januar 2017, klokken 15:16

« forrige - neste »

JorgenM

Har ikke tåkelys option på bilen min.

Oppdaget idag da jeg parkerte mot et butikkvindu at kurvelysene (?) foran blir aktivert når bilen settes i reversj. Hva er poenget med dette? :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

krister461


Muffinman

Fronten går jo sideveis når du svinger ved rygging, og da er det jo greit å se litt til sidene foran også. Ikke det at disse kurvelysene lyser såpass at de så veldig nyttige.

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

vnm

Sitat fra: Muffinman på fredag 27. januar 2017, klokken 15:38
Fronten går jo sideveis når du svinger ved rygging, og da er det jo greit å se litt til sidene foran også. Ikke det at disse kurvelysene lyser såpass at de så veldig nyttige.
Riktig. Skjer også på min Škoda, som også har kurvelys. På Skodaen er kurvelysene mye kraftigere, så der merkes det.  Tror det er helt vanlig funksjon på biler med kurvelys.
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

Spinner

Sitat fra: Muffinman på fredag 27. januar 2017, klokken 15:38Ikke det at disse kurvelysene lyser såpass at de så veldig nyttige.
Det er jo tydelig da de fleste først registrerer at de kommer på når de ser bilen i et vindu ;D

Chlangum

Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA