Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rails og takstativ, skiboks?

Startet av kammiz, mandag 23. januar 2017, klokken 12:56

« forrige - neste »

Resistance

Noen som vet om den 215cm lange Thule Motion XT XL passer Ampera-e i forhold til bakluka? Fås bl.a. hos takboks.no og autoload.no
500liter plass høres fristende ut vs Packline NX215 som er en litt dyrere variant med litt mindre liter..
Volkswagen Passat 1.9 Tdi 2006
Kontrakt Opel Ampera-e blå 03/10-16 Levert 11. August 2017

Resistance

Sitat fra: knut3448 på fredag 10. februar 2017, klokken 20:59
Sitat fra: Ipadjove på fredag 10. februar 2017, klokken 20:16
Takk for bilder :) Har du sett på selve festene og fått de på rett plass, forholdsmessig? Innbiller meg at de 2 stedene med hull i railsene er lenger bak? Men håper de bildene er riktige :)
Vedlagt er de jeg er mest interessert i:
-Thule Dynamic 800M, jeg har flyttet boksen 2cm bakover i forhold til forrige bilde slik at festene treffer.
-Thule Motion XT XL, boksen er flyttet 10cm bakover ift forrige bilde
-Thule Motion XT Sport, boksen er flyttet 2cm bakover ift forrige bilde

Har du disse bildene fortsatt Knut? Linkene fungerer ikke lengre. Mest interessert i Thule Motion XT XL bildet.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi 2006
Kontrakt Opel Ampera-e blå 03/10-16 Levert 11. August 2017

MT

Sitat fra: Resistance på onsdag 28. februar 2018, klokken 23:15
Sitat fra: knut3448 på fredag 10. februar 2017, klokken 20:59
Sitat fra: Ipadjove på fredag 10. februar 2017, klokken 20:16
Takk for bilder :) Har du sett på selve festene og fått de på rett plass, forholdsmessig? Innbiller meg at de 2 stedene med hull i railsene er lenger bak? Men håper de bildene er riktige :)
Vedlagt er de jeg er mest interessert i:
-Thule Dynamic 800M, jeg har flyttet boksen 2cm bakover i forhold til forrige bilde slik at festene treffer.
-Thule Motion XT XL, boksen er flyttet 10cm bakover ift forrige bilde
-Thule Motion XT Sport, boksen er flyttet 2cm bakover ift forrige bilde

Har du disse bildene fortsatt Knut? Linkene fungerer ikke lengre. Mest interessert i Thule Motion XT XL bildet.

Skulle gjerne sett disse bildene selv. Spesielt XT XL og erfaringer rundt bruk av denne. For mye motstand/tapt rekkevidde?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA