Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen i Bergensområdet som trenger Saxo delebil?

Startet av Nils, søndag 22. januar 2017, klokken 21:18

« forrige - neste »

Nils

Har en 4-dørs hvit Saxo Elektrisk som har begrenset rekkevidde, ca 25 km. Noen som trenger deler eller ønsker et prosjekt i Bergensområdet? Ikke EU-godkjent.
https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89527561
Saxo 2009-2017
I-Miev 2017-
Citigo 2020-

Elmo

Med både Robometer og medfølgende ReLite bør denne være interessant for flere.
8000kr er faktisk bare prisen for de to pluss vrakpant.  Løp og kjøp.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Helge

Sitat fra: Elmo på mandag 23. januar 2017, klokken 00:17
Med både Robometer og medfølgende ReLite bør denne være interessant for flere.
8000kr er faktisk bare prisen for de to pluss vrakpant.  Løp og kjøp.
Tenkte det samme... :D  men jeg har jo allerede 2 stk Saxo 2003 og 1 P106 2001 så det er for fullt på gårdsplassen allerede  :-[

Har allerede mange reserve batteriblokkr også (etter slakt av en krasjet PSA elbil i sommer) selv om det tynnes i D-blokkene. Tok ut enda en defekt D-blokk fra den ene Saxo'en i går  :'(
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

Elmo

#3
Hadde det ikke vært for at jeg har 1 Saxo og 3 P106 8) og i tillegg har slaktet 3 PSA siste året :o så hadde jeg slått til uten å blunke ;)
Løp og kjøp !
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Niram1969 .

Saxo Electrique 2003, 46xWB-LYP100AHA LiFeYPO4, 107kkm, 13000kWh used

elektrolux

Disse bilene er meget populære som utleiebiler.

Selv tar jeg 5000 kr kvartalet, og da blir det rimeligere å leie en slik, enn å fortsette å kjøre sin egen fossilbil for de aller fleste.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Trygve B

Kan by deg 5000 for batteriene, robometeret og relight,  kan komme til Bergen og demontere selv :)
Citroen Saxo 2002 mod  
Nissan Leaf 2015 mod

Karmøy

Undistaker

2001 Pugott 106 Electric
2004 Saxo Electeik delebil

2015 Nissan xtrail 4x4 Tekna
2009 Hyundai H1 trimma til 200hk
Bor i Haugesund

Ciumpalac

Det står på annonsen at bilen er fra 2004. Trodde de gikk ut av produksjon i 2003 eller tar jeg feil?
Bor i Asker, har 2002 Saxo med 62800km, og en 2011 Peugeot iOn

Elmo

Registrert første gang i 2004. Overliggere ble vel i allefall registert første gang så sent som i 2005.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Helge

Håper kjøperen har tilgang til noen få gode brukte batterier og setter bilen i stand slik at bilen ikke blir slaktet. Slakting av denne sjeldne bilen ville vært synd!

Det er vel bare noe mellom 300 og 400 stykker igjen (?) i Norge nå av disse gamle PSA elbilene og de aller fleste av disse er 2-dørs (3-dørs), mens denne har 4 (5) dører. Jeg har en sølvfarget og en hvit Saxo (begge 2003 og 4-dørs) og en hvit 2001 P106 2-dørs. Jeg for min del liker 4-dørs versjonen MYE bedre enn samme bil med 2 dører.
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

Elmo

Sitat fra: Helge på søndag 29. januar 2017, klokken 13:21
Jeg har en sølvfarget og en hvit Saxo (begge 2003 og 4-dørs) og en hvit 2001 P106 2-dørs. Jeg for min del liker 4-dørs versjonen MYE bedre enn samme bil med 2 dører.

Jeg har tre på skilet, min første PSA - sølv 2000 4-dørs Saxo, en grønn 1999 4-dørs 106 og en hvit 2001 2-dørs 106 (pluss en hvit 1999 2-dørs 106 delebil).
Enig med det at 4-dørsene er best, MEN jeg syns det er dumt at ikke forsetene kan vippes frem så jeg har byttet til 2-dørs forseter på den grønne.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Med barn i barnesete bak er faktisk 2 dørs mer ergonomisk.

Dette forde en får bedre tilgang til barnesetet via den store framdøren og med stolen rullet fram. ( Stolen vipper og ruller feram i en rask bevegelse )
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Helge

Sitat fra: elektrolux på søndag 29. januar 2017, klokken 14:21
Med barn i barnesete bak er faktisk 2 dørs mer ergonomisk.

Ser det poenget... men her er det lenge siden vi hadde barn i barnesete  ;D

4 dører er blant annet kjekt de gangene man skal legge inn bagasje i baksetet fordi det lille/lave bagasjerommet er for lite/lavt samt også når man enkelte ganger skal ha baksetepassasjer(er). Passasjerene vi har hatt med i våre elbiler har i hvert fall tydelig påpekt dette  :laugh:
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

Elmo

Sitat fra: elektrolux på søndag 29. januar 2017, klokken 14:21
Stolen (foran) vipper og ruller fram i en rask bevegelse
Det er den funksjonen som gjør at jeg montert framseter fra 2-dørsen i 4-dørs'n min.
Og i tillegg får man inn lengre store ting med passasjersetet slått fremover (mye lenger enn det 4-dørs-setet kan justerens framover).
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA