Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering model Y performance

Startet av Lars C. Krogenæs, torsdag 19. januar 2017, klokken 13:36

« forrige - neste »

k1

Sitat fra: Haggish på torsdag 08. september 2022, klokken 21:17
Iflg. Teslanews i dag sies det at de regner med at alle som har bestilt i første halvår vil få biler i år fra Berlin. Dvs biler de produserer. (ikke farger og hvite seter som ikke er i produksjon enda)🤞🙏

Det betyr derimot ikke at en del av dem som har bestilt andre farger som ikke er i produksjon i dag ikke får - bare ikke alle (mye ikke i den setningen ja). Han sier også at han forventer produksjonsstart av de andre fargene i oktober, noe som dermed betyr at noen får i år også andre farger enn sort og hvit.
Det eneste han er klar på er at hvitt interiør ikke kommer i år.

Så, håpet er ikke dødt.

loiphin

Tesla Model S 75D (2017) - SOLD
Tesla Model 3 LR (2020)
Tesla Model Y Perf (2023)

mobie

MYP hvit/svart bestilt 22. April med levering Bergen fikk nå mulighet til å velge leveringsdato fra 26 sept. Fikk "2022 Tesla Model Y" på kontoen for 2 dager siden, ingen VIN.

ELTesla

Hvis du har 2022 foran bilen så finner du VIN i kildekoden  :+1:

JBH1983

Sitat fra: ELTesla på fredag 09. september 2022, klokken 15:09

Jeg har VIN i kildekoden og fått bekreftet levering 23. september. Men har ikke 2022 forran bilen.

Doro

Sitat fra: mobie på fredag 09. september 2022, klokken 14:46
MYP hvit/svart bestilt 22. April med levering Bergen fikk nå mulighet til å velge leveringsdato fra 26 sept. Fikk "2022 Tesla Model Y" på kontoen for 2 dager siden, ingen VIN.

Fikk samme. Hvit/svart bestilt Bergen 09 mai. Fått velge leveringsdato men ingen VIN i kildekode. Har dog fått en sms om at de er i gang med registrering - med et alt for kort understellsnummer:

"Kjære kunde, vi har igangsatt en førstegangsregistrering av din Tesla med Chassisnummer / Understellsnummer 0NC40XXXX ..."

geear

Sitat fra: JBH1983 på fredag 09. september 2022, klokken 15:20

Jeg har VIN i kildekoden og fått bekreftet levering 23. september. Men har ikke 2022 forran bilen.
Når du logger inn på web, første bildet du får på kontoen, før du trykker inn på den spesifikke bilen, står det ikke 2022 Tesla Model Y der?

JBH1983

Sitat fra: geear på fredag 09. september 2022, klokken 19:30
Sitat fra: JBH1983 på fredag 09. september 2022, klokken 15:20

Når du logger inn på web, første bildet du får på kontoen, før du trykker inn på den spesifikke bilen, står det ikke 2022 Tesla Model Y der?

Jo. Sorry! Står 2022 om jeg logger inn på kontoen med PC. Har bare logget inn på kontoen via appen. Bare brukt PC for å sjekke VIN.

geear

Stemmer, da er alt som det skal være, og fortsatt enkleste måte å se om man har fått VIN på.  ;)

Polestar

Har noen fått endret fra svart til hvitt interiør og beholdt gamle priser?
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Lucaria

Nå har jeg fått VIN, 022xxx hvis det sier noe.

mobie

Sitat fra: mobie på fredag 09. september 2022, klokken 14:46

Fikk VIN XP7YGCEL4NB024XXX

hugin

Hei, noen tips til åssen en skal komme i kontakt med Tesla? Leveringsestimatet mitt på MYP hvit/svart har flagra fram og tilbake så mange ganger, og jeg har et spørsmål om innbyttebil. Har prøvd å ringe:

• 21 06 19 29
  • 23 96 02 85

drøssevis av ganger og prøvd både #3 og #4. Enten bare opptatt, eller så ringer det uten at noen dukker opp i andre enden (venter opp til 20 minutter).

Tips her?
Tesla MYP hvit/svart levert 10.11.2022
Tesla M3 LR DV4W FSD acc boost 2019 - solgt

filtvet

Tror du må reise fysisk til de. Eller chatte via en j****a app når du har fått bilen. Om det er verdt det for å eie en tesla må nesten du vurdere.

Ampéreson

Det er rene joker nord med leveringsdato her også, fikk nettop min sjette leverings periode. Og i går så forsvant den igjen.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA