Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva går igjen på X?

Startet av Bjoris, torsdag 19. januar 2017, klokken 09:02

« forrige - neste »

strips

Har enda ikke krasjet FWD i noe som helst enda. Så det skjønner jeg ikke.

Vindusviskerene derimot er en skandale. Fikk nye nå etter klage og de er mye værre. Klagde på lysene og. De lyser fortsatt alt for mye rett ned i asfalten etter justering.

Leafy

Aldri opplevd at FWD har krasjet i noe som helst, men viskerne/spyledysene må det komme en fix på. Snart 10K km uten noen som helst problemer utover de nevnte viskerne. Superfornøyd med bilen!
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

hnrk

Sitat fra: Dvergen196 på fredag 10. februar 2017, klokken 17:26
What?? FWD kræsjer for mye i hindringer? Håper på en litt mer detaljert forklaring for dette høres ikke bra ut :-1-:

Jeg har ikke hatt et _eneste_ problem med at de krasjer i hindringer. Min erfaring er at FWD er ganske spot-on faktisk. Opplever den sjelden som for hysterisk heller. Så FWDene får gode skussmål der av meg :)
(det de får minus for, var et løst stag inne i selve døra, men det har Tesla fikset, så nå er dørene 10/10)
X90D på vei: Midnight Silver Metallic, 7 seter, AP2 m/selvkjøring, premium, vinterpakke, hengerfeste, digert glis hele dagen

Dvergen196

Godt å høre :) Kjipt hvis man hadde måtte gå ut av bilen hver gang dørene skal åpnes for å sikre at de ikke klinker borti noe.
M3P Hvit/Hvit bestilt 16/10.
Model X 90D AP2 Solgt
Ford Focus RS 2017 Solgt
BMW M3 Competition 2017 Solgt
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA