Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For oss med levering sent februar/tidlig mars

Startet av Go-carter, onsdag 11. januar 2017, klokken 11:47

« forrige - neste »

hugo-norge

Har ikke fått bekreftet at den er på Tamesis. Bare antok det siden bilen ble rapportert som på skip på vei til europa før Tamesis kom til Baltimore.

Epost for en uke tilbake, lev. repr. bekreftet levering månedskiftet feb/mar.


Go-carter

...og da var dato bekreftet :) Slutten av februar it is!
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Tesla91

Å? Hvor henter du den ut og når var den ferdig i produksjon?

Go-carter

Drammen, ferdig i produksjon... slutten av desember-ish? Tror de fleste med februar-tidlig mars kan forvente levering i siste uke i februar.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil


eha

Har fått Final Invoice med estimert levering 24. februar.  :+1:
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

koffeld

Ingen endring hos meg :(

Fortsatt ankommet havn Europa, levering sent februar - mars.
Tesla X90D 2017
Nissan Leaf 2012

Go-carter

Ingen endring her heller, selv om final invoice og dato er kommet på den. Ringte dog i dag for å spørre om å flytte dato, og da virka det som det var litt i tidligste laget å si at datoene stemmer eller ei. Tror de har vært litt tidlig ute :)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

eha

Sitat fra: Go-carter på tirsdag 07. februar 2017, klokken 12:39
Ingen endring her heller, selv om final invoice og dato er kommet på den. Ringte dog i dag for å spørre om å flytte dato, og da virka det som det var litt i tidligste laget å si at datoene stemmer eller ei. Tror de har vært litt tidlig ute :)

Ja, da de ringte meg i går ang. ferdigstilling av sluttfaktura, kunne de ikke gi noen annen dato enn "slutten av februar, kanskje over i mars".
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Nasatech

Systemet har helt klart blitt bedre siden jeg bestilte min.

Jeg fikk min faktura samme dag som jeg skulle hente bilen. Og det var en lørdag. Måtte bare ta med laptop og ta betalingen i butikken mens DS så på :D

Tesla91

"Tønsberg" har vært innom Bremerhaven i et lite døgn nå og satt kursen mot Amerika igjen. Noen som vet hvilke båt som tar bilene videre siste etappe mot Drammen?  :o  :blank:

eha

#41
Sitat fra: Tesla91 på onsdag 15. februar 2017, klokken 16:52
"Tønsberg" har vært innom Bremerhaven i et lite døgn nå og satt kursen mot Amerika igjen. Noen som vet hvilke båt som tar bilene videre siste etappe mot Drammen?  :o  :blank:

Noen på facebook sa at Autopride var en god kandidat.

Edit: Skal være inne kl. 03 norsk tid i natt. Ellers tar jo turen ikke lang tid, og det går flere båter.
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

eha

Autopride ligger til kai på Sjursøya. Hva gjør den der? Fyller drivstoff? Litt plagsomt at bilen min kanskje bare er en 15 minutters spasertur unna, og allikevel må jeg vente...
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Nasatech

Sitat fra: eha på torsdag 16. februar 2017, klokken 09:28
Autopride ligger til kai på Sjursøya. Hva gjør den der? Fyller drivstoff? Litt plagsomt at bilen min kanskje bare er en 15 minutters spasertur unna, og allikevel må jeg vente...

Hvis den faktisk er ombord da! Blir spennende å se. Har du webcam fra Drammen havn som startside i browseren din?

eha

2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA