Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ioniq. Død eller nesten død.

Startet av HPSE, søndag 08. januar 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

HPSE

Tenkte det var greit å lage en egen tråd for dette..

Nå er det ihvertfall 1 som har en bil som pr i dag er død og flere som har opplevd at bilen er død. De fleste har vel fått den i gang igjen...

Kanskje de som har opplevd at ioniq har vært eller er død, kanskje dere kan skrive en kort oppsummering av hva som har skjedd og hva status pr i dag er? Hva var problemet hvis det er funnet ut av? Hvordan ble problemet løst hvis det er løst?

Ikke lag noen lang diskusjon, men fint om alle som har opplevd dette skriver litt om det. Greit for oss andre å vite hvis vi opplever det samme.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Elmo

Vet at for noen med død bil har det vært utladet 12volt.
Løst med å lade eller bytte 12v batteriet, og (ikke minst) sette Aux batterisparer til "på"  (forklarende bilde).

PS: Som de fleste vet er min datters bil fremdeles på verksted >:(  men det er vel unntaket (ref)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA