Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Navigasjon på E-golf

Startet av ASVN, lørdag 07. januar 2017, klokken 21:21

« forrige - neste »

cvalstad

Hvordan er dette på 2018 modellen? Holder det ikke å legge inn et eget sim-kort på bilen for å få alle tjenester?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Erlingni

Sitat fra: cvalstad på torsdag 21. september 2017, klokken 19:17
Hvordan er dette på 2018 modellen? Holder det ikke å legge inn et eget sim-kort på bilen for å få alle tjenester?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo, dersom du har «premium telefonforberedelse» (ekstrautstyr) finnes det sim-kortleser i hanskerommet til dette.

Jeg foretrekker klart den løsningen, og bestilte derfor det med min bil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

J.Lafton

Jeg også bestilte bilen med premium telefon slik at jeg har den på nett hele tiden. Om man velger å bruke telefon som hotspot, mener jeg man må koble til manuelt hver gang man skal ut å kjøre.
2019 Tesla Model 3 LR
2018 Volkswagen E Golf SOLGT
2014 Nissan Leaf Tekna SOLGT

Mobileum

Sitat fra: J.Lafton på lørdag 23. september 2017, klokken 10:15
Jeg også bestilte bilen med premium telefon slik at jeg har den på nett hele tiden. Om man velger å bruke telefon som hotspot, mener jeg man må koble til manuelt hver gang man skal ut å kjøre.

Bare på iPhone. På Android trenger du ikke koble til hver gang du starter.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

Jensemann

Sitat fra: torkil på mandag 14. august 2017, klokken 11:19
Bestilte denne til ca 250,-, regner med den gjør nytta:
http://s.aliexpress.com/3aEjEJJj

Klarer du å lukke klaffen når denne står i?
VW Passat (2016)
e-Golf (2018) - Levert 05.10.2017

Roadtrip USA - Billig leiebil i USA

kajh

Sitat fra: Jensemann på lørdag 07. oktober 2017, klokken 22:31
Sitat fra: torkil på mandag 14. august 2017, klokken 11:19
Bestilte denne til ca 250,-, regner med den gjør nytta:
http://s.aliexpress.com/3aEjEJJj

Klarer du å lukke klaffen når denne står i?
Jeg har en lignende løsning, men har den i sigarettenner uttaket i bagasjerommet med skjøteledning slik at modemet ligger i fordypningen til høyre i bagasjerommet. Funker som bare det!

storeulv

Sitat fra: J.Lafton på lørdag 23. september 2017, klokken 10:15
Jeg også bestilte bilen med premium telefon slik at jeg har den på nett hele tiden. Om man velger å bruke telefon som hotspot, mener jeg man må koble til manuelt hver gang man skal ut å kjøre.
Jeg er ikke HELT sikker, men jeg mener det er slik at om du kobler til telefonen (iPhone) med  Apple CarPlay så kobler bilen seg på internett gjennom telefonen.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

emmern

Sitat fra: zementh på torsdag 21. september 2017, klokken 14:02
Sitat fra: skshenke på torsdag 21. september 2017, klokken 13:20
I have a problem to use Google earth
I have connected WLAN to iphone and I can see the trafic. But still no option for google earth.

The Google earth option is removed from the 2018 facelift.

Jeg surret med dette i en halvtime på min 2018 FL før jeg så denne.. HVORFOR har de tatt en feature BORT ???
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

J@x

Vi ønsker å gjøre oppmerksom på at det har blitt gjort endringer i servicetilbudet for Car-Net "Guide & Inform".

Siden 2013 har vi jobbet med å optimalisere Car-Net-opplevelsen gjennom innovative løsninger. I løpet av denne tiden har vi utvidet servicetilbudet vårt internasjonalt og lagt til en rekke praktiske tjenester.

I forbindelse med en produktoppdatering tilpasser vi nå pakken "Guide & Inform". Ved forlengelse av kontrakten på "Guide & Inform Plus" vil tjenestene Google Street View™ og Google Earth™ fra og med 31.10. 2017 ikke lenger være inkludert. Med en løpende kontrakt på "Guide & Inform" kan tjenesten Google Street View™ brukes frem til 31.12 2017. Tjenesten Google Earth™ vil være tilgjengelig helt frem til den nåværende kontrakten din utløper.

Du finner det komplette tilbudet vårt av Car Net-tjenester her.

Vennlig hilsen,
Car-Net-teamet
2024 Skoda Enyaq IV 85x Sportline i bestilling
2021 VW ID3 1st Plus
2021 Skoda Enyaq IV 80 Sportline (solgt 2024)
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

emmern

Hvordan ser jeg ladestasjoner med android auto / google maps, da? Er egentlig VW sin egen navigasjon å foretrekke?
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA