Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny Leaf på gang ?

Startet av doldis1, fredag 06. januar 2017, klokken 10:17

« forrige - neste »

doldis1

 http://auto.economictimes.indiatimes.com/news/auto-technology/ces-2017-carlos-ghosn-announces-new-technologies-partnerships-to-deliver-zero-emissions-zero-fatality-mobility/56369147

 
SitatGhosn said the new LEAF is coming in the near future and represents the next chapter of Nissan Intelligent Power.

Exactly when will the "the near future" arrive ?
Har Nissan kjørt seg på problemer/ kan ny- Leafen være forsinket?

doldis1

#1
 Er d ikke litt merkelig å annonsere at den nye Leafen kommer i " nær framtid" isteden for å sette en
dato ?
Annonsering av en sterkt oppgradert Leaf i "nær framtid" vil garantert hemme ,om ikke stoppe salget av Leaf
fullstendig...
D hadde spilt liten rolle hvis de hadde startet salget av ny-Leafen samtidig- og akkurat d ville vel skjedd,
hadde bare Ghosn satt en dato ..?          Derfor jeg lurer på om d har dukket opp uventede problemer ?
" the near future" er vel omtrent som å skyte foten av salgsavdelingen.....?

Ketill Jacobsen

Sitat fra: doldis1 på fredag 06. januar 2017, klokken 22:28
Er d ikke litt merkelig å annonsere at den nye Leafen kommer i " nær framtid" isteden for å sette en
dato ?
Annonsering av en sterkt oppgradert Leaf i "nær framtid" vil garantert hemme ,om ikke stoppe salget av Leaf
fullstendig...
D hadde spilt liten rolle hvis de hadde startet salget av ny-Leafen samtidig- og akkurat d ville vel skjedd,
hadde bare Ghosn satt en dato ..?          Derfor jeg lurer på om d har dukket opp uventede problemer ?
" the near future" er vel omtrent som å skyte foten av salgsavdelingen.....?

J lurer også p når neste Leaf kommer!

Amoss

Sitat fra: doldis1 på fredag 06. januar 2017, klokken 22:28
Er d ikke litt merkelig å annonsere at den nye Leafen kommer i " nær framtid" isteden for å sette en
dato ?

Nå har det vel egentlig vært snakk om en ny Leaf "i nær fremtid" ett par år nå?

En grunn til å være forsiktige med å si noe mer er Osborne effekten. Regner ikke med å høre noe konkret før bilen strengt talt er klar til å slippes på markedet. På den annen side kan de ikke være helt stille om hva som kommer, da blir de lett regnet som at de henger enda mer etter resten av markedet, og bli regnet som helt uaktuelle for fremtidige elbilkjøpere (noe som også er beskrevet i linken over).
Model S 85D

doldis1

#4
 
SitatJ lurer også p når neste Leaf kommer!

Ha ha morsom du!  :D

Hvordan skal jeg tolke dette da ? A -du har flyttet til Toten? B- du er veeldig lei av min måte å skrive DET på ?
Du skulle ikke tilfeldigvis være lærer ?
Den D-en er nok dessverre en gammel uvane jeg har.
For meg betyr språk det samme som kommunikasjon, jeg bryr meg ingenting om språk relatert til kultur eller
etniske/ geografiske forhold.
Alså- jeg kan gjerne kommunisere på-trøndersk-Engelsk-Tysk -Svorsk - Norsk bokmål eller en blanding av
disse!
Hadde jeg bestemt hadde folk fra alle nasjonaliteter snakket samme språk og bare for ordens skyld : jeg
ønsker nynorsken dit peppern gror!( gjerne sammen med en hel masse el-biler-D trenger de :) )
 

Amoss

Sitat fra: doldis1 på søndag 08. januar 2017, klokken 15:31
( gjerne sammen med en hel masse el-biler-D trenger de :) )

Hvorfor trenger D'en så mange elbiler?  Blekk, bly, pixler, farger etc. kan jeg forstå, men elbiler?
Model S 85D

doldis1

 Ha ha  :D jeg skjønner. Som sagt d er en  gammel uvane, skal skjerpe meg og vil skrive "det" fra nå av  ;)

sylwester

Herregud.. Blir fort off topic gitt
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA