Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Øyebolten

Startet av keepitsimple, lørdag 31. desember 2016, klokken 15:04

« forrige - neste »

keepitsimple

Hei.

Da det bare er et tidsspørsmål før jeg sitter i grøfta har jeg prøvd å koble på øyebolten men jeg får det ikke til. Er det en bedre beskrivelse noet sted på hvordan man får bort plasten foran?
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

VigdisA

Er vel samme tegning her.. Kanskje forklaringen på engelsk er enklere å forstå? Enkelte ting blir litt vel "Google translate" oversatt innimellom ;)
http://www.tocn.no/2015/12/vinter-med-tesla-model-s/ (Scroll nederst på siden)
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Cobos

Legg også merke til at den gamle varienten var gjenget feil vei (som visstnok er standard på tauekroker). Så du skrur tilsynelatende for å løsne den når du skal feste den. Tok meg vel 15 min å finne ut når jeg stod der kl 3 på natta og endeling hadde fått tak i tauerep.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

frosken

Tauekroker er gjenget "feil vei" slik at den ikke skrus ut av slepetau som er vridd.

keepitsimple

Har fortsatt ikke fått det til. Noen som vet en film eller bild som viser eksakt hvor man skal åpne plastbiten og med hvilket verktøy?
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

amund

Sitat fra: frosken på mandag 02. januar 2017, klokken 15:47
Tauekroker er gjenget "feil vei" slik at den ikke skrus ut av slepetau som er vridd.

Hva med slepetau som er venstrevridd?  :o
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA