Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp til å velge Tesla, ny Teslakunde

Startet av BN, mandag 26. desember 2016, klokken 17:56

« forrige - neste »

rsomby

Sitat fra: Lysholm på onsdag 28. desember 2016, klokken 19:58
Sitat fra: rsomby på onsdag 28. desember 2016, klokken 00:22
Sitat fra: Muffinman på tirsdag 27. desember 2016, klokken 19:41
For min del ville det blitt en litt "rar" stemmegivning. Bil med panotak er ikke aktuelt, ei heller TMX med disse bakdørene og frontruta. Jeg blåser en lang marsj i AP, og har ikke bruk for P/D, spesielt ikke hvis det er snakk om en demokjørt bil. Her ville jeg derimot sett meg nødt til å "holde meg for nesa" og kjøpt P90DL`en siden aversjonen mot panotak ville veid tyngst. Jeg ville valgt 90D om den ikke hadde panotak, uavhengig av AP1 eller AP2.


Jeg er 100% enig med deg her.

Smaken er som baken. Panotakene er endret på facelift, ergo er problemene borte. Temp forskjell mot taket kan være et ankepunkt, men her er også meningene veldig delt. Personlig synes jeg pano gir en helt annen kupefølelse enn standard tak. Jeg hadde valgt pano "all day long".

Ja smaken er som baken  ;)

Et annet moment med glass/pano kan være støy. Er merkbart mer støy i tunneller med glass på toppen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA