Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan assistanse

Startet av utlending1, fredag 02. desember 2016, klokken 18:29

« forrige - neste »

utlending1

Hadde en opplevelse hvor jeg ble nødt til å bruke Nissan Assistance i går kveld. Kjørte fra Oslo til Kongsvinger, og kom frem med ca 14% på laderen. Tenkte jeg skulle hurtiglade der før retur, men  laderen var ødelagt når jeg kom frem dit. Grønn Kontakt som har stasjon der, og den var operativ på ladekartet deres når jeg dro hjemmefra. Nærmeste hurtiglader over ca 50 km unna. Hva gjør man da?

Tenkte jeg skulle ringe Nissan Assistance og høre med de, i og med at veihjelp er inkludert det første året fra kjøpsdato. Dama på sentralen deres noterte ned regnr, km-stand og telefonnummer, og fortalte at bilbergerne ville ta kontakt per telefon. Plugger inn type 2-kontakten i mellomtiden, og venter. Kommer telefon fra dem etter 15 minutter, hvor de sier at de er 10 min unna. Dukker opp nøyaktig på tiden, laster Leafen opp på lasteplanet og kjører meg til Circle K Gardermoen. Veldig hyggelige folk, forøvrig!

Kom hjem kl 23:30 (time forsinket), men det spilte ingen stor rolle. Suveren service!

Noen som vet om det er ubegrenset antall bilberging i løpet av det første året, eller et bestemt antall?

kristianbergen

Leaf 2013

Olee

Mener det var ubegrenset første året? Men har ikke testa det for å si det sånn  ::)

bob-bob

Om du tar service hos merkeforhandler får du forlenget Nissan Assistance med et år hver gang. Vet ikke om det gjelder ut over 5 års eierskap/garanti , for vi har ikke hatt bilene våre så lenge. ( Hadde en 2013 modell før , og den fikk jeg da dette på hvert år...) 8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA