Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaringer/spørsmål knyttet til multimedia enhet

Startet av Huskestue, tirsdag 20. desember 2016, klokken 17:16

« forrige - neste »

Huskestue

En tråd for erfaringer/spørsmål knyttet til multimedia enhet.

Har hentet ut bil i dag og greit fornøyd med bil og multimedia enhet.

Grei lydkvalitet på infinity anlegget om enn langt fra like god lyd som performance anlegget til Tesla.

Carplay funker bra og får opp spotify men det virker ikke som Spotify er integrert med Siri? Får i alle fall ikke opp musikk fra spotify hvis jeg ber den om å spille en sang. Noen som vet om dette er mulig?

Folk jeg ringer klager også på ekko når telefonen er koblet til med Carplay og kabel men det er ikke problem med ekko hvis en kobler til med blutooth. Noen som har noen triks her?


fredriks

Det med Siri og Spotify funker jo ikke uten carplay heller, så det er neppe noe Hyundai klarer å fikse.

Når det kommer til det andre spørsmålet ditt så er det flere som har klaget på kvaliteten med handsfree over car play. Så da får vi håpe noen som har hatt bilen en liten stund kan svare på det.
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

Inop

Da er det sikkert en god trøst å vite at handsfree funker veldig bra i Android Auto :P
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Huskestue

Også for de i andre enden? Merk det er bare de du ringer til som hører ekko og det er ikke alle som sier fra...

Ellers for en som har "turned to the dark side" dvs gått over til iphone etter å ha andoid i alle år så er det litt irriternde ja.... :-D

Og min erfaring med at eple produkter "bare virker" stemmer desverre ikke så langt...

Inop

#4
Ja også for de i andre enden.
Min bedre halvdel tilter helt hvis det er noe kluss med lyden når noen ringer henne så det hadde jeg fått høre sporenstreks :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Esp1gr1

Har samme problemet med ekko hos mottaker ve bruk av Apple Carplay. Har ikke hatt tid til å debugge så kjører foreløpig med Bluetooth isteden. Et lite Google-søk viser at Ioniq ikke er eneste bil dette problemet kan dukke opp med Apple Carplay, men har ikke funnet noen bekreftet løsning.
Polar White Hyundai IONIQ med teknikkpakke, skinnseter, vinterhjul og hjemmelader bestilt 5/9-2016, levert 29/11-2016.
Audi e-tron 50 Advanced Business Galaxy Blue bestilt 29/11-2019, levert 20/3 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA