Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Chademoe adapter til låns i Bergensområdet?

Startet av prophan, søndag 18. desember 2016, klokken 20:53

« forrige - neste »

prophan

Hei, er det noen som kan låne bort adapteren fra 21.12 - 28.12? Jeg kan evt leie den også. Bilen skal til østlandet i julen. Vennligst send meg en pm.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

nie

Mener at Thomas Jamne i Facebook-gruppen låner ut Chadehmoh på vegne av TOCN her i Bergen(?)
Elllers er det jo nå superlader både i Aurland og Eidfjord så med mindre du skal over Haukeli så er du egentlig godt dekket med lademuligheter uten Chadehmoh.
HVIS du skal over Haukeli så mener jeg at TOCN har utplassert et låneadapter på Shellstasjonen i Røldal for bruk på Chadehmoh-laderen nede ved Coop-butikken.

o.b.lix

Det er lett å kjøre fra Bergen over Haukeli til superlader i Vinje uten mellomlading. Testet under julebordet til TOCN.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

nie

Sitat fra: o.b.lix på mandag 19. desember 2016, klokken 22:08
Det er lett å kjøre fra Bergen over Haukeli til superlader i Vinje uten mellomlading. Testet under julebordet til TOCN.
Under gode forhold går det nok bra, også vinterstid, men været de neste dagene skal bli.....interessant. Ville absolutt ha vurdert 20 min på Chadehmoh i Røldal før Haukeli.
...men nå vet vi nå ikke hvilken vei trådstarter skal da.

prophan

Vi fikk lånt i Bergen, takk for tips!
Bilen er på vei gjennom Hemsedal nå. Det var godt å ha Chademo adapteren, som har vært brukt et par ganger allerede. Chademo lading går fort, noen steder er det 120A.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

satheesh.net


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA