Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Buddyklubb

Startet av buddies, torsdag 21. april 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

buddies

Noen interesse for å starte en buddy entusiast klubb? Vurderer å dra i gang noe om det er litt interesse?

bosonic

Kun Buddy, eller tenker du på eldre Kewet'er også?
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

buddies

Synes jo Kewet skal få lov til å være med og:-)

bosonic

Jeg blir gjerne med å bidrar, har selv en Kewet Mod 2 som jo er historisk: 48Volt,4 trinns gearkasse og ingen Carcontroller!!
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

buddies

Flott, når vi har en 2-3 interessenter i Oslo området kanskje vi kan møtes en dag. Vil selvsagt være åpent for alle uansett hvor man bor, men det er litt praktisk å møtes av og til. Kanskje ha noen Buddy treff etc.

kewie

Knallgod ide!
En ikonisk bil må jo ha sin fanklubb :)
1996 Kewet Citi.Jet 5 - Ute av tjeneste
2010 Buddy M9 NiMh

buddies

Sitat fra: kewie på tirsdag 26. april 2016, klokken 21:22
Knallgod ide!
En ikonisk bil må jo ha sin fanklubb :)

Enig! Dette er norsk motorhistorie! Jeg skal bumpe denne tråden noen ganger, så tar jeg kontakt når 3-4 har respondert, så ser vi hva vi får til.

eriksj

Har Buddy og bor i Oslo, så dette kunne jo vært artig. Hold meg oppdatert.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

buddies

Sitat fra: eriksj på lørdag 30. april 2016, klokken 23:15
Har Buddy og bor i Oslo, så dette kunne jo vært artig. Hold meg oppdatert.

Flott, når nestemann har slengt seg på, tar jeg en PM runde med oss som har skrevet i tråden.

Første skritt er et uformellt Buddytreff, med bil på egnet sted i Osloområdet- begrenset av batterirekkevidde!

På sikt- ved interesse- et interimstyre, deretter en liten interesseklubb. Vi kan ha treff/møte hver eller annehver måned. Kankje lage en avtale hos Røa/Økern eller andre relevante verksteder, hjemme hos medlemmer etc. Kanskje forhandle frem medlemsrabatter som andre merkeklubber har etc.

Per Urdalen

Har det blitt noen Buddyklubb?

buddies

Vært litt laber respons. Det blir jo færre og færre av disse, og mange av de opprinnelige entusiastene har gått over til nyere elbiler. Men det står på lista!

edyrli

Kanskje lurt å satse litt bredere?
For eksempel Nowegian Carclub? Alle norske biler? Think, Buddy, Troll.

Eller Electric4Wheelers? Alle elektriske 4 hjuls MC. Buddy, Reva, Twizy osv.. (evt 3 hjuls i tillegg)
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA