Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problemer med rekkevidden

Startet av Marthe Brekke, torsdag 08. desember 2016, klokken 13:25

« forrige - neste »

Radiobil1

Hva slags VCDS utstyr bruker dere på elbilene fra VW?

Amatøren

Hadde gammel versjon (ubegrenset VIN) som jeg egentlig tenkte å selge, men det ble til at jeg oppgraderte til siste versjon. På gammel Sharan så røk det en del parkeringssensorer og kjøp av diagnose kabel og nye sensorer fra England til under 200 kroner stykk (+ litt frakt) så har den faktisk betalt seg fremfor å fikse bilen på Møller Bil. Om ny vil betale seg vil tiden vise, men kjekt å ha....

Da de ikke fikk inn ren kablet utgave som tilsvarte den jeg hadde ble de den som har WiFi også.

Ross-Tech Hex-Net VCDS Trådløs interface

Kan brukes både som kablet og trådløst.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

ReneM

Jeg bruker en hex-USB+CAN fra gendan (original VCDS kabel).

Den er nå erstattet av en ny versjon men den fungerer ypperlig på alle biler lansert t.o.m. 2016
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA