Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når vil elbilen ta over fullstendig ?

Startet av doldis1, tirsdag 06. desember 2016, klokken 10:13

« forrige - neste »

nr1rayner

Men 24kWh Leaf setter ikke en stopper for fossile personbiler...
Et steg i riktig retning, ja absolutt  :D
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

Lynet

Brukte Leaf ganske enkelt fordi den er det flest av. Men gjelder det samme for alle med 15-30kWh batteri.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

kaiat

Sitat fra: Amoss på torsdag 02. mars 2017, klokken 18:17Pussig, er ikke så lenge siden (dvs. i går) at den første 150kW ladestasjonen ble satt opp i Fremont, CA. Men den er enn så lenge kun for testing for bilfabrikkene så langt jeg kan forstå?

Dette var vel den første 150kW-ladestasjonen i USA. Det ble satt opp noen slike i Europa i fjor. Østerrike eller Sveits tror jeg?

Robert Sund

Sitat fra: Amoss på torsdag 02. mars 2017, klokken 18:17
Pussig, er ikke så lenge siden (dvs. i går) at den første 150kW ladestasjonen ble satt opp i Fremont, CA. Men den er enn så lenge kun for testing for bilfabrikkene så langt jeg kan forstå?
Real artists ship, sa Steve Jobs i Apple


Amoss

Sitat fra: kaiat på torsdag 02. mars 2017, klokken 23:25
Dette var vel den første 150kW-ladestasjonen i USA. Det ble satt opp noen slike i Europa i fjor. Østerrike eller Sveits tror jeg?

Ok, det hadde jeg ikke fått med meg, trodde det kraftigste idag var 100kW-stasjoner (bla. på Vestby).
Model S 85D

janegils

Arctic Roads har vel eit par ladere med 120 kW....
Så de er forsåvidt i tet på det tekniske  :)
The rotation of earth really makes my day

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA