Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

HVILKEN TYPE GASSDEMPERE PASSER BAKLUKEN?

Startet av PLUTO, mandag 06. august 2007, klokken 23:06

« forrige - neste »

PLUTO

Jeg har en el jet 2 fra 92 som går fint, men bakluken detter ned. var innom biltema for å finne noe som passet, men fant ingen i hyllene. er det noen som vet hvilken biltype som har den rette lengden?
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

PLUTO

jeg kontaktet etter hvert Kewet i Oslo (elbil norge) og de visste ikke heller om noen alternativer til de de selger selv (naturlig nok?!), så jeg bestilte derifra.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA