Det er vel noe av det gjennomgående med alle feil på bilene. Man bare bytter ut til samme dritten og håper på det beste. Det være takluker / dørpakninger / elektronikk / mekanikk osv osv. Tesla er ikke ærlige med tanke på feil på bilene. De håper på at ikke den ene hånda vet hva den andre hånda gjør. Det er jo noen da som har gjennomskuet dette, forsåvidt lett i disse forumtider og samtaler på ladestasjoner og treff. Når det er slike feil på bilene, så må det informeres om fra Teslas side til bileierne at det er ett problem som skal gjøres en modifikasjon og forsterkninger på slik at komponenten-e holder i bilens livssyklus, eller få bukt med problemet. Informasjonen fra Tesla er jo som kjent stilltiende og ansatte har munnkurv for alle spørsmål. At de ikke skjønner at det øker frustrasjonen. Man kan rett og slett bli skikkelig forbannet. Man burde ikke levere inn bilene til slike uvitende mennesker for reparasjon. Får bare håpe at folk ikke gir opp og tar opp kampen. Det virker som om aksjekursen er det viktigste for dem å beskytte, noe man får følelsen av hos en del bileiere også. N Det må gies utvidede garantier fra Teslas side, hvis dette skal bli spiselig. Disse fjollete kundeundersøkelsene i etterkant av hvert eneste verkstedopphold, med påfølgende unnskyldninger er en stor vits. Den kunne vært så mye bedre hvis de bare kunne være ærlige og svare på spørsmål rundt problemene og ikke minst informere om dem.