Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Garanti på europeiske Leaf

Startet av pergreiner, tirsdag 22. november 2016, klokken 07:34

« forrige - neste »

pergreiner

Hei.

Noen som vet hvordan det er med garanti på europeiske Leaf fra 2015 modell og oppover, og hva er egentlig forskjellen på en "Norsk" og en europeisk?

Joggamann

Hei,

Akkuratt fått meg en 2013 EU modell. Forskjellen er at EU modellen ikke har nordisk pakke, det inkludere varme i ratt, varme i seter og varmenett over batteri (som slår seg på i -20 for å ikke skade batteriet). Utover mener jeg  du har garanti på 3 år/100 000 på karosseri og 5 år og 80/100 K på drivverk mener jeg? Litt usikker på sistnevnte så her kan de som vet komme med fasit.

Rotrex

Fikk min 2017 mod Leaf idag. Europa import.
5 års garanti på bil og 8 år på batteri.

Sele

De seriøse forhandlerne gir utvidet garanti fra 3 år til 5 år/100 000 på euroleaf,8 år på batteri har du uansett. Euroleaf og "norsk" kommer fra samme fabrikken. Utstyr på euroleaf kan variere i forhold til "norske" som har standard utstyr. Min 2015 euroleaf Tekna er prikklikk de norske bortsett fra at jeg ikke har lyktespylere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA