Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ødelagt vannpumpe for 3. gang

Startet av batterivann, lørdag 19. november 2016, klokken 20:27

« forrige - neste »

batterivann

Min Think City 2002 mod har nå tatt knekken på sin tredje sirkulasjonspumpe siden juni 2016. Nå begynner jeg å lure på om det er noe annet som gjør at vannpumpene blir ødelagt på såpass kort tid. Det er verdt å nevne at jeg har kjøpt sirkulasjonspumpene brukt. Er det noen som har noen innspill?
Think City 2002 mod.

Caspar

Denne vannpumpen var det jo skiftintervall på i sin tid. Så hvis dubhar kjøpt alle brukt, så er kanskje tiden kommet for å forsøke en ny?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Elmo

Ganske sikker på at Elbilhjelpen / Elektrolux har
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

batterivann

Er vel kanskje på tide å prøve en ny en, ja.. Okei, jeg får høre med ham.
Think City 2002 mod.

elektrolux

Kun brukt på lager, men vår erfaring er at disse varer minst 50 000 km
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

batterivann

Nå har jeg fått tak i ny (brukt) sirkulasjonspumpe fra Elbilhjelpen. Takker for alle svar :)
Think City 2002 mod.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA