Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

INVITASJON TIL FØRVISNING AV AMPERA-E

Startet av kammiz, torsdag 17. november 2016, klokken 12:21

« forrige - neste »

kammiz

INVITASJON TIL FØRVISNING AV AMPERA-E

Kjære Thomas,

Takk for at du har skrevet kontrakt på Opel Ampera-e hos Thrane-Steen Skøyen AS.

Tredje generasjon elbil med en rekkevidde på over 500 kilometer, Ampera-e fortsetter der konkurrentene stopper!

23. og 24. november arrangeres Zero-konferansen i Oslo, og vi har gleden av å invitere deg til å se Opel Ampera-e, Opels elektriske stolthet, på ZEROexpo
som finner sted på Youngstorget i Oslo sentrum.

Bilen vil avdukes av øverste sjef for Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann og
Adm. dir. Bernt G. Jessen i Opel Norge, den 23. november klokken 08.30.

Etter dette vil bilen stå utstilt på ZEROexpo som er åpen onsdag 23.
fra klokken 08.30 – 16.00 og torsdag 24. fra 09.00 – 15.00.

Det er gratis inngang for alle på ZEROexpo.

Det er fortsatt en stund til de første bilene ankommer Norge, slik at dette blir en helt unik mulighet til å se nye Ampera-e med egne øyne.

Ampera-e er lastet med det siste av ny teknologi, har plass til fem personer og overraskende god plass til bagasje. I tillegg til Opel OnStar blir Ampera-e tilgjengelig med utstyr som automatisk nødbrems som registrer fotgjengere, varme i rattet og Bose®-lydanlegg.

Velkommen!
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

e-Golf

Satser på at noen av dere som bor i nærheten har mulighet til å ta en tur innom, og dele bilder og meninger med oss andre  :)
Tesla model Y Performance Hvit/sort- reservert mars 19 - utlevert juni 2022
Tesla model 3 reservert 1/4-16 -lev mars 19 - solgt okt 20

Goggen123

For lite, og for sent.
Hva med pris, hva med utstyr, hva med levering.
"Alt" skulle i følge forhandler i september være klart så snart Paris-messen var over.
Har ikke hørt et pip fra forhandler siden den gang.
Opel-nettverket har forbedringspotensiale i å ivareta kunder.

TFSE

Jag är enig, lite för lite och försent. Men jag ska i vart fall försöka dra och se på bilen. Kan hända det blir oaktuellt oavsett pris/leverans!

Hade inga förväntningar om att få sett på bilen live innan ett eventuellt köp oavsett pris och leverans så detta tycker jag är väldigt positivt!!

Trond.m

Sitat fra: e-Golf på torsdag 17. november 2016, klokken 12:27
Satser på at noen av dere som bor i nærheten har mulighet til å ta en tur innom, og dele bilder og meninger med oss andre  :)
Stiller garantert 8:30 på onsdag  :)

kammiz

Jeg stiller garantert også 8:30 på onsdagen, men jeg er veldig skeptisk til om vi i det hele tatt får se inni bilen eller om vi får ta og kjenne på den innvendig. Prøvesitte tviler jeg på. Ryktene sier at det er den gule preproduksjonsbilen som var i Paris som kommer.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Stikkkontakt

#6
Det er tydeligvis produsert noen AE allerede.

S4e

Sitat fra: Goggen123 på torsdag 17. november 2016, klokken 12:50
For lite, og for sent.
Hva med pris, hva med utstyr, hva med levering.
"Alt" skulle i følge forhandler i september være klart så snart Paris-messen var over.
Har ikke hørt et pip fra forhandler siden den gang.
Opel-nettverket har forbedringspotensiale i å ivareta kunder.
Vi venter alle på de spørsmålene der, men nå synes jeg vi skal gi honnør når det endelig skjer noe?
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

S4e

Jeg planlegger å stikke innom en veldig kort tur, selv om det er veldig hektisk på jobb. Det er jo en unik mulighet til å se bilen før en bestiller endelig. Regnet ellers med å måtte gjøre det uten å ha sett bilen. Jeg har sett mange videoer, men en får ikke helt følelsen for størrelse og hvordan den oppleves inni uten å fysisk se bilen.

Ellers hadde det vært interessant å få målt avstand fram til første seterad når baksetene er nede?
Andre ting dere lurer på som ikke har fremkommet så langt?
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Ipadjove

S4e: Om bilen ikke er låst er jeg også nyskjerrig på lengde frem til pasasjersetet i fremste posisjon/fremoverbøyd. Og kanskje ta bilde av nr nede til venstre på frontvinduet for å se om det er en Paris-bil eller en annen?

svingen

hmmm ser da ikke ut som det er mye gratis akuratt
har ikke bestilt bil selv (vurdere veldig) syns det var noe stiv pris
https://zerokonferansen.no/#pamelding
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

e-Golf

Sitat fra: svingen på fredag 18. november 2016, klokken 11:39
hmmm ser da ikke ut som det er mye gratis akuratt
har ikke bestilt bil selv (vurdere veldig) syns det var noe stiv pris
https://zerokonferansen.no/#pamelding

Foredragene koster penger, å se bilen er gratis
Det store spørsmålet blir om bilen er låst, slik den var i Paris..
Tesla model Y Performance Hvit/sort- reservert mars 19 - utlevert juni 2022
Tesla model 3 reservert 1/4-16 -lev mars 19 - solgt okt 20

e-Golf

S4e: Hvis bilen er åpen, så håper jeg du får prøvesittet setene.
Jeg er klar over at det er en personlig mening om seter, men det gir en indikasjon. Det har jo blitt debatert at setene er litt smale.
Tesla model Y Performance Hvit/sort- reservert mars 19 - utlevert juni 2022
Tesla model 3 reservert 1/4-16 -lev mars 19 - solgt okt 20

kammiz

Bilen er garantert låst, med unntak av kanskje når den presenteres og litt etterpå. I og med at det var så strengt i Paris kan jeg ikke se for meg at den står ulåst uten vakter og ansatte som kontrollerer hva som foregår.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Ipadjove


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA