Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Visible Tesla 0.50.58 fungerer ikke lenger

Startet av Guybrush, onsdag 16. november 2016, klokken 08:03

« forrige - neste »

Guybrush

Jeg har stort sett daglig brukt Visible Tesla til å forvarme bilen min (har ikke tilgang til mobil på jobben).
Men nå fungerer ikke innloggingen lenger. Er det flere som har samme problemet?

Finnes det noen gode alternativer?


tonl


Veggen


Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Guybrush

Så rart. Jeg tester innlogging på 2 stk PC'er med samme feilen.

Login failed - Please check your credentials
Remember to use you email adress as your username


Dette er jo informasjon som har vært lagret og ikke endret på, så utrolig rart at denne bare plutselig dukker opp.

rsomby

0.50.08 klarer heller ikke logge inn. De som har programmet kjørende innlogget, ikke logg ut  ;)

eldanz


Sitat fra: rsomby på onsdag 16. november 2016, klokken 10:26
0.50.08 klarer heller ikke logge inn. De som har programmet kjørende innlogget, ikke logg ut  ;)
Jeg bruker også Visible Tesla (VT) av og til. Startet den akkurat nu og den virker helt OK; startet HVAC og må trykke ON to ganger, som er vanlig, og den starter helt fint.
Jeg har ikke gjort noen endringer på VT eller på min LapTop som bruker Windows 10.
Skal følge med i dagene som kommer.

Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

Guybrush

Sitat fra: eldanz på onsdag 16. november 2016, klokken 10:58

Jeg bruker også Visible Tesla (VT) av og til. Startet den akkurat nu og den virker helt OK; startet HVAC og må trykke ON to ganger, som er vanlig, og den starter helt fint.
Jeg har ikke gjort noen endringer på VT eller på min LapTop som bruker Windows 10.
Skal følge med i dagene som kommer.


Og det er jo det som er rart. Jeg har ikke gjort noen endring, og det har neppe eieren av Visible Tesla heller ;-)

Mulig Tesla driver å stenger ned muligheten, og tar for seg brukerbolker etter hvert...

amund

Telefon-appen er også umulig å logge inn på av og til, jeg tror det er innloggingsportalen til Tesla som har problemer av og til. Har sett det flere ganger før.
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

rsomby

#9
Sikkert bare login problemer hos Tesla, eller vedlikehold el. Fikk logget inn nå, men jeg måtte skrive inn passordet på nytt.

Men er det noe som vet hvorfor bilen min vises som 70D istedet for 90D?

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Guybrush

Sitat fra: amund på onsdag 16. november 2016, klokken 12:16
Telefon-appen er også umulig å logge inn på av og til, jeg tror det er innloggingsportalen til Tesla som har problemer av og til. Har sett det flere ganger før.

3. dagen på rad nå... Sånne problemer har jeg aldri opplevd på mobilen, men jeg lever gjerne i håpet  ;)

El-boy

#12
Med Windows 10 kan en laste ned appen Tesla Connect ifra Store.
Fungerer knall :-)

edit: har vist bytta navn til Tesla Control Centre nå...

minim

Er det trygt å bruke disse tredjeparts appene? Gir man ikke på en måte i fra seg nøkkelen ved å oppgi brukerinfo slik som jeg regner med man må med disse appene?
-vw multivan

GOS

Sitat fra: El-boy på onsdag 16. november 2016, klokken 22:31
Med Windows 10 kan en laste ned appen Tesla Connect ifra Store.
Fungerer knall :-)

edit: har vist bytta navn til Tesla Control Centre nå...

Før, i det minste på Windows Mobile, så oppga denne Tesla Connect, range som Idea/Typical, men nå oppgir den ubrukelige Range og Estimated Range hva nå ei enn det blir (70% av Range istedenfor 80% slik tilfellet med Idea/Typical er)

Gjør den lite brukbar for min del.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA