Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Takstativ deler

Startet av nordic2064, tirsdag 28. september 2021, klokken 09:04

« forrige - neste »

nordic2064

Har model S med panorama tak.  Den ene bolten som går fra Thules takstativ som skrus inn i taket på bilen er gått i stykker.  Hvor skaffer en nye?

nordic2064

takk "snakkesalig".  OK; ser ut som jeg må kjøpe hele settet og ikke får tak i enkelt bolt.

RJK

Tror ikke det skal være nødvendig å kjøpe nytt adaptersett. Under "reservedeler" finnes endel løse deler å få kjøpt.

Er vel bare å kontakte de på chat, telefon eller ved drop in, så får du sikkert tak i rett skrue der til rimeligere pris enn et slikt sett.

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Ampéreson

Har ødelagt dette to ganger, ene gangen knakk den, andre gangen ble umbrako sporet på toppen ødelagt. Det er billigere å kjøpe hele settet nytt enn å kjøpe en enkelt bolt. De har det på T-hansen
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

nordic2064

Ok tkk for svar da vet jeg hvor jeg kan skaffe sett eller del. 😊 var umrako delen som ble slitt ut her også.

elbilist i Bergen

Det er kanskje disse du er på jakt etter.  Utsolgt på autoload, men tror biltema har noe tilsvarende https://autoload.no/produkt/reservedeler/whispbar-yakima-reservedeler/sp096-grubscrew-m6-x-90mm-x-4

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA