Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

siste fra carnet

Startet av aageaasved, torsdag 10. november 2016, klokken 14:15

« forrige - neste »

aageaasved

Dialog hos Kundeservice
Startet: 10.11.2016 14:04:38
Avsluttet: 10.11.2016 14:07:57
Du snakker nå med Celina
Celina:
14:04:43     Hei og velkommen til kundeservice. Hva kan jeg hjelpe deg med?


Jeg:
14:05:07     hvor lenge er d før carnet er helt i orden
Celina:
14:06:42     Det kan vi dessverre ikke gi noe tidsestimat på. Vi er i dialog med Car-Net daglig nå for å få de til å finne ut hva som er feilen. Siste vi vet er at i noen tilfeller så er kommunikasjons feilen mellom appen og bilen i selve bilen. For noen har det hjulpet å kontakte forhandler og få de til å se på saken. Men i de tilfellene det ikke hjelper har vi dessverre ikke noe godt svar på hva som er feilen eller hva som kan gjøres med det inntil videre

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA