Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ødelagt lås i ladekabel/kontakt.

Startet av Kåre Jr Synnevåg, mandag 31. oktober 2016, klokken 14:03

« forrige - neste »

Kåre Jr Synnevåg

Hei.

Vi opplevde nettopp at bilen ikke ville lade noe vi koblet til kontakt i bilen. Det viste seg at selve knappen man trykker inn for å løsne kobling fra bil, ikke virker lengre. Det kan virke som en fjær er ødelagt/har hoppet av innvendig. Er det noen som har erfaring med å åpne denne kontakten?

elektrolux

Ja.

Kom innom med kabelen så sere vi på den mens du venter.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Kåre Jr Synnevåg


elektrolux

Nei. Vi holder til i Stavanger.

Kan du sende kabelen til oss?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Kåre Jr Synnevåg

Sitat fra: elektrolux på torsdag 03. november 2016, klokken 11:11
Nei. Vi holder til i Stavanger.

Kan du sende kabelen til oss?

Det går dessverre ikke. Trenger den for å lade bilen. Den kan brukes, men jeg nå ha en splint i for å holde kjeppen oppe. Og jeg brukes ett skrujern for å løfte opp låsen når den kobles i fra.

Så hvis det er noen andre løsninger hadde det vært glimrende.

TorR

Sitat fra: Kåre Jr Synnevåg på fredag 04. november 2016, klokken 20:33
Sitat fra: elektrolux på torsdag 03. november 2016, klokken 11:11
Nei. Vi holder til i Stavanger.

Kan du sende kabelen til oss?

Det går dessverre ikke. Trenger den for å lade bilen. Den kan brukes, men jeg nå ha en splint i for å holde kjeppen oppe. Og jeg brukes ett skrujern for å løfte opp låsen når den kobles i fra.

Så hvis det er noen andre løsninger hadde det vært glimrende.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA