Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

SELGES - Brukt Webasto som står i TH!NK !

Startet av OneMore, onsdag 10. november 2010, klokken 20:41

« forrige - neste »

OneMore

Folks, trenger cash til andre prosjekter!
Så selger en WEBASTO som står i TH!NK!

Har forstått av 4K i er passe pris.

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Helge

Kan være interessert da vår Webasto har begynt å krangle litt. Men det var litt lite info fra deg:
- Model S eller C eller ?
- Hvor stor effekt i W (står vel på typeskiltet)?
- Hvor gammel er den? Årsmodell?
- Har den fungert feilfritt det siste året (ikke slukket av seg selv etc)?

Må vurdere både rep av vår gamle eller kjøp av annen brukt opp mot å kjøpe helt ny. Det er kampanje på Webasto i disse dager så en helt ny 5400 W koster 7200 pluss moms og den på 4000 W er det også kampanje på. Men jeg vil helst ha en på over 5 kW som det har stått i bilen til nå.
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

Lynet

Den som står originalt i Think er på 2kW, litt lite etter min mening.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

elektrolux

Think sin luft luft Webasto passer dårlig inn i en PSA.

Hvilken type har du i bilen din Helge.  C eller S?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Helge

Sitat fra: elektrolux på fredag 12. november 2010, klokken 06:17
Think sin luft luft Webasto passer dårlig inn i en PSA.

Hvilken type har du i bilen din Helge.  C eller S?
I vår "gamle" 1998 P106 er det visst den "gamle" S-typen Webasto. Det er på over 5 kW. Nå viser det seg at varmeren brant jevnt og pent i benk hos serviceverksted (men da med en annen bensinpumpe enn den i vår bil). Sa da kan det kanskje være pumpen som er begynt å bli dårlig?

Beklager avsporingen av tråden OneMore, jeg var ikke klar over at det var en luft/luft varmer du har  :-[
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA