Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Montering av ladeboks for BMWi3 i garasje, samt pris.

Startet av Jostein BMWi3, tirsdag 08. november 2016, klokken 16:03

« forrige - neste »

Jostein BMWi3

Jeg fikk et pristilbud på montering fra elektriker m/Salto 503 Type-2 med ledning osv. i garasje tilsammen kr 20 875 inkl. mva. Noe som var langt over mitt budsjett. Ser på nettet at det er en kraftig pris på denne boksen (mellom 8000 og 9000 kroner). Noen som har erfaring med hvordan man kan gjøre dette vesentlig rimeligere? F. eks. til halve prisen eller noe rundt der.

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Trekkoppbil

Det spørs hva som er inkludert i prisen fra elektrikkeren, og hva det er du trenger.

En enkel evse på 3,6kw kan være det enkleste som er, og burde ikke koste mange pengene.

Skal elektrikkeren sette opp ny kurs, med mange sikkerhetsmekanismer kan det bli omfattende.
Overspenningsvern i sikringsskapet kan vel være en fordel, om det ikke finnes fra før.

elektrolux

Har du allerede strøm i garasjen kan du se om du får nok lading via original ladekabel.

Den gir tross alt ca 30 mil lading / døgn om den brukes mens bilen likevel står parkert. ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

nofuelno

Sitat fra: Jostein BMWi3 på tirsdag 08. november 2016, klokken 16:03
Jeg fikk et pristilbud på montering fra elektriker m/Salto 503 Type-2 med ledning osv. i garasje tilsammen kr 20 875 inkl. mva. Noe som var langt over mitt budsjett. Ser på nettet at det er en kraftig pris på denne boksen (mellom 8000 og 9000 kroner). Noen som har erfaring med hvordan man kan gjøre dette vesentlig rimeligere? F. eks. til halve prisen eller noe rundt der.
Nofuel.no selger veggbokser med type2 kabel fra 3.990,-
Da får du 16A ladefart.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA