Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mus

Startet av OneMore, søndag 16. oktober 2016, klokken 21:21

« forrige - neste »

OneMore

Er ganske imponert over hvor skitten denne pakken er blitt på en Th!nk der hullene under er plugget. Men jeg kjører jo som et svin på grusveier ofte :-)

Men det som imponerer mest er at jeg har hatt så kjekt selskap når bilen har stått i ro etter isofeil kom :-)


OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Yeyeye

Musa ønsket mere spenning i livet
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

elektrolux

går ut fra at musa hoppet ned serviceluka.

Think er jo av humoristiske skjeler omtalt som at karrosseriåpningene er så store at små barn kan gjemme seg der, så kanskje de klarte å lure seg inn annen vei også?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA