Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladeplasser igjen!

Startet av OneMore, torsdag 04. november 2010, klokken 15:41

« forrige - neste »

OneMore

Heisan folks,

Jeg blir ikke klok på ladeplassene i Stavanger.

Av 8 prøvde idag, så virket bare 2 ! Og disse.. Ja opptatt!

Den er av Skagen Hjemmesykepleier e.l. Disse har forøvrig gjort den ene plassen til
sin private plass.

Noe forslag på hvordan vi kan få fikset dette ?
Tror faktisk madamen bare har fått ladet en gang på turer inn i byen på disse plassene.

Vi er jo faktisk avhengig av å få juice inn i kjøretøyet!

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Baltor

Men hvor er de som ikke virker?
Jeg blir ikke klok på dette innlegget ditt OneMore!

Er det blant de nye Transnova plassene du har funnet noen som ikke virker eller har du sjekket noen gamle eller private?
I følge Stavanger Parkering var alle de 49 nye på plass innen fristen som var 01.10.
Lyse Energi var noen dager forsinket med å koble de siste til, dette gjaldt foreksempel de  på Hillevåg Torg. Jeg trodde alle virket nå.

Det er både naturlig og greit at samme elbil er på den samme plassen hver dag, dette gir meg følelsen av at systemet funker.
Mange av enkeltplassene som er spredd rundt omkring har maks 3 timer, så de som står lenger riskikerer bot. Stavanger Parkering gir oss ikke noe fritak her (som mange allerede har merket)
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA