Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Walkaround Opel Ampera-E

Startet av HS, fredag 30. september 2016, klokken 12:04

« forrige - neste »

Ipadjove

#90
Ca 60x 100 cm tror jeg i bagasjen på gulvet i høyeste stilling.

Dette blir heelt ca. Ingen garanti. Ca 55 cm max høyde med bunnen nederst.

Baksete ca 1.27 meter breidd på det meste?

Ca 47 cm breidd på det meste, sitteputa pasasjersetet.


Fikk ikke tid til å skrive ned tallene etterhvert, så ta tallene med 7 klyper salt. Men jeg prøvde ivertfall :)



Spurte så fint hos de mest dresskledde Opelfolka, men nei fikk ikke åpnet bilen uansett.
Men så kom det noen VIP og da åpnet ting seg. Sneik meg med. Haha tskjorte-vanligkledd sammen med de dresskledde. :p

Noen sekund i pasasjersetet: Tror jeg kan sitte godt her. Dashboard og dørpanel osv osv: hardplast.... De få knappene jeg rakk å fikle med var gode.

:D

Da er det pris og leveringstid det står på for min del.

knut3448

Hyggelig å høre at de slapp deg inn i bilen, fortjener det når man tar den turen!

S4e

Sitat fra: TM på torsdag 06. oktober 2016, klokken 16:05
Sitat fra: Ipadjove på torsdag 06. oktober 2016, klokken 15:53
Grunnen til at bilen er låst er frykt for konkurrenter. Sier han. Kun presse har fått tilgang.
Merkelig begrunnelse. Tror de ikke at konkurrentene kan lese det pressen måtte se / skrive  ;)

Tipper det handler om å få flest mulig presse ved å lansere noe først. Mye gratis reklame i dette. Og mange av konkurrentene nøler ikke med å lansere noe som er lang tid unna produksjon hvis de kan ødelegge...
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Ipadjove


Ipadjove


Ipadjove


Bolfus


Ipadjove

Sitat fra: Bolfus på fredag 07. oktober 2016, klokken 01:51
Sitat fra: Ipadjove på torsdag 06. oktober 2016, klokken 21:30
I toppen av frontruta på den grå.
Godt jobba!

:p takk? :p men hva er dette? Kamera som leser fartsgrenser osv? Og den auto-stopp-greia når en er for nær bilen foran? Hva med den runde dingsen ved siden av? Regnsensor?

kammiz

jeg synes bagasjerommet ser mer brukbart ut enn på kia soul, selv om man fjerne kassa og senker gulvet i kia soul og de skal være noenlunde like i størrelse. Det ser dypere ut i lengderetningen. Det er positivt.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA