Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stabilitet Type 2 ladestolper

Startet av Speeder, onsdag 05. oktober 2016, klokken 17:09

« forrige - neste »

Speeder

I min villfarelse har jeg trodd att stabiliteten på enkle type 2 stolper med RFID start\stopp skulle være god.

På Råholt har 22kW stolpen flere ganger vært ute av drift. Samme ser ut til å være tilfellet på Jessheim?

Er dette gjengs for alle leverandører, eller sliter Fortum mer enn andre?
Kjører:2021 Model 3 LR & 2021 E-208 GT - Tidligere: 2015 Zoe 22kWh/43kW

zbk

Har kun hatt problemer hos Fortum. Stolpen hos McDonalds Heiane, Stord er også ute av drift (vet ikke hvor lenge). Var der i går, men heldigvis har GrønnKontakt ladestasjon like ved.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

pudderjagar

Traff på ein stolpe frå GK på Sandane som ikkje virka i går. Fekk meg ein ufrivillig tur til Nordfjordeid for å lade!

Gløymte å sjekka fabrikat men dette var ein av dei stolpane som åpner seg automatisk når du viser brikka.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

CitB59EL

har selv God erfaring med ladestolper her i Trøndelag bedre enn div hurtig ladere som har vært mer ustabil. Ting ble bedre med fortum enn ev power er min mening. Hadde trøbbel enn gang i åre men fikk ladet til slutt da også med b klassen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA