Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fullt på P10 på OSL

Startet av Nuvolari, onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:29

« forrige - neste »

Nuvolari

I dag opplevde jeg for første gang at det var fullt på samtlige ladeplasser på P10 på OSL. Ifølge kundeservice skal det komme flere ladeplasser i 2017.

Om noen ønsker å mase litt ekstra kan man sende mail hit: oslo.lufthavn@europark.no
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

jkirkebo

Sitat fra: Nuvolari på onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:29
I dag opplevde jeg for første gang at det var fullt på samtlige ladeplasser på P10 på OSL. Ifølge kundeservice skal det komme flere ladeplasser i 2017.

Om noen ønsker å mase litt ekstra kan man sende mail hit: oslo.lufthavn@europark.no

Bruker alltid Gardermoen Parkering selv, der kan jeg reservere ladeplass på forhånd :)
Endel billigere er det også, 480,- for en uke mot 890,- i P10.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Nuvolari

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:40
Sitat fra: Nuvolari på onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:29
I dag opplevde jeg for første gang at det var fullt på samtlige ladeplasser på P10 på OSL. Ifølge kundeservice skal det komme flere ladeplasser i 2017.

Om noen ønsker å mase litt ekstra kan man sende mail hit: oslo.lufthavn@europark.no

Bruker alltid Gardermoen Parkering selv, der kan jeg reservere ladeplass på forhånd :)
Endel billigere er det også, 480,- for en uke mot 890,- i P10.

Jeg prøvde dalen parkering en gang. Da ble det håndgemeng da vi skulle ta shuttlebuss tilbake til bilen. Noen måtte stå igjen og vente på neste buss.

Nei det gidder jeg ikke :)
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

jkirkebo

Sitat fra: Nuvolari på onsdag 05. oktober 2016, klokken 14:03
Sitat fra: jkirkebo på onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:40
Sitat fra: Nuvolari på onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:29
I dag opplevde jeg for første gang at det var fullt på samtlige ladeplasser på P10 på OSL. Ifølge kundeservice skal det komme flere ladeplasser i 2017.

Om noen ønsker å mase litt ekstra kan man sende mail hit: oslo.lufthavn@europark.no

Bruker alltid Gardermoen Parkering selv, der kan jeg reservere ladeplass på forhånd :)
Endel billigere er det også, 480,- for en uke mot 890,- i P10.

Jeg prøvde dalen parkering en gang. Da ble det håndgemeng da vi skulle ta shuttlebuss tilbake til bilen. Noen måtte stå igjen og vente på neste buss.

Nei det gidder jeg ikke :)

Har aldri prøvd Dalen, men har aldri opplevd dette hos GP. Det har alltid vært svært god plass i bussen. Og garantert ladeplass betyr mye for oss.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Toalmar

Sitat fra: Nuvolari på onsdag 05. oktober 2016, klokken 13:29
I dag opplevde jeg for første gang at det var fullt på samtlige ladeplasser på P10 på OSL. Ifølge kundeservice skal det komme flere ladeplasser i 2017.

Om noen ønsker å mase litt ekstra kan man sende mail hit: oslo.lufthavn@europark.no
Er jo mulig det hjelper, men etter hva jeg har hørt så skal ikke Europark drifte parkeringene for OSL fremover. De tapte visst anbudet mot Onepark. Den nye kontrakten gjelder fra 2017 og frem til 2022. Så hvis det er Europark som må stå for kostnaden er vel sjansen for flere ladeplasser minimal nå før ny aktør tar over.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Rasmus.B

Så vidt jeg vet er det OSL som betaler for utbyggingen og Europark som betaler for strømmen.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA