Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2017 e-golf Touch

Startet av HS, fredag 30. september 2016, klokken 12:30

« forrige - neste »

HS

Tesla MYLR- 2022

Chivas

Uugh, hva er det med disse 70-talls setetrekkene?  :o

krister461

Sitat fra: Chivas på fredag 30. september 2016, klokken 23:41
Uugh, hva er det med disse 70-talls setetrekkene?  :o
De er jo mye kulere enn dagens stoffseter.

bno

Enig ift. setetrekkene som er bedre enn i eksisterende som ikke en gang tåler vannsøl... Vel, mht. bilen så er rekkevidden idag begredelig. VW har blitt satt på plass ettertrykkelig av GM. Tror VW har sin tilhengerskare, men for meg var valget i dag enkelt etter 25 år med VW å rette blikket mot horisonten. Da var valget av elbil enkelt. Jeg ønsket å ha en viss frihet og ser frem til det til våren. VWsynes å tulle seg helt vekk med denne bilen nesten på samme måte som MB med sin strømslukende elbil uten hurtiglader.

Cydonia

Dette er "GTI" sportssetene, der rødt er byttet til blått i GTE, og som ser ut til komme i e-golf faceliften. Stoffet er solid og slitesterkt, det er ihvertfall min erfaring med GTE-setene.

Sitat fra: krister461 på lørdag 01. oktober 2016, klokken 03:13
Sitat fra: Chivas på fredag 30. september 2016, klokken 23:41
Uugh, hva er det med disse 70-talls setetrekkene?  :o
De er jo mye kulere enn dagens stoffseter.
Hyundai KONA electric 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA