Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Litt nytt om neste generasjon Leaf

Startet av trondhla, onsdag 28. september 2016, klokken 18:37

« forrige - neste »

Bombus

Stemmer i med Broom på denne, dette ser romslig og praktisk ut. Nå henger dieseldyret mitt i en tynn tråd.
2018 Nissan Leaf

Oddaa

Positivt overrasket, ser lovende ut.

Så får vi bare håpe at de har fått til et sete og en sittestilling som også passer oss som har lange bein og godt over gjennomsnittlig høyde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

sjossang

Benny fra Broom har jo også vært i Japan på en "hemmelig" visning, så han har nok bekreftet dette :-D

Jeg så nettopp en Nissan komme ned veien fra Preikestolen, og holdt på å sette drikken i halsen. Trodde det var nye Leaf'en, men det var nok en nyere Pulsar.

Jeg mener Nissan burde fått smuglet en splitter ny Leaf inn i Norge, og så den 6. september la TeslaBjørn legge ut på en norgesturné hvor han livestreamer og har meetups. Det hadde gitt publisitet rundt lanseringen på en måte som aldri tidligere har vært gjort!
Y LR hvit/hvit

Løve

Den ser da veldig bra ut! Håper den kommer med en 60kWh batteripakke! Da er det løp og kjøp for alle penga.

TFSE

Ser bedre ut enn først antatt! Spennende..

gigafactory


Myrvang

Limer inn bildene. Ser veldig lovende ut.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

snoemann

Oi creds til fotografen.
Og bilen ser fin ut. Likte spesielt bakparten... stilig
Nissan Leaf 30kwh Tekna 2017. I eie 2017 ->
Citroen C-Zero 2011. I eie 2013 -> 2017

telcontar

Den ser, ut ifra disse bildene, bedre ut fra alle vinkler enn dagens Leaf.

Bra jeg står på interesseslisten på denne, får håpe interiør også får en upgrade.


Carkub

Sitat fra: telcontar på mandag 31. juli 2017, klokken 20:06
Den ser, ut ifra disse bildene, bedre ut fra alle vinkler enn dagens Leaf.

Bra jeg står på interesseslisten på denne, får håpe interiør også får en upgrade.
Hvordan settes man på interesseliste? Lokal forhandler eller Nissan sentralt?

Det blir spennende å se hvor stort bagasjerom den får samt evt. om det blir offisiell mulighet for takstativ/skiboks!
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

telcontar

Sitat fra: Carkub på mandag 31. juli 2017, klokken 20:14
Sitat fra: telcontar på mandag 31. juli 2017, klokken 20:06
Den ser, ut ifra disse bildene, bedre ut fra alle vinkler enn dagens Leaf.

Bra jeg står på interesseslisten på denne, får håpe interiør også får en upgrade.
Hvordan settes man på interesseliste? Lokal forhandler eller Nissan sentralt?

Det blir spennende å se hvor stort bagasjerom den får samt evt. om det blir offisiell mulighet for takstativ/skiboks!

Er bare hos lokal forhandler, i mitt tilfelle på Kongsberg.

Agmuns

#701
Synes fronten ser ut til å fortsette med billedesignet asiatiske bilmerker er kjent for, men resten ser spennende ut

Djur1

Avstanden fra bakdør indikerer jo bra bagasjerom, kanskje noe ala quashqai. 400-500 liter kanskje siden det er elbil? Da begynner vi å snakke familiebil
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Myrvang

Men den skrår veldig nedover i taket, så ikke sikkert den er så høy bak, selv om rumpa ser ut som den er trekt lengre ut på nye enn på dagens modell.

Med mindre jeg skal ha svære kofferter med på tur holder Leafen til de aller fleste turer i dag, selv med 2 små. Men ferdig med barnevogn, kun en liten trille vi har med oss nå.

Også har den fremdeles antennepisk ala 1980...

Kommer hengerfeste blir det helt klart kjøp, her hat Nissan mulighet til å ta innersving på Tesla, hvertfall for veldig mange nordmenn.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Knut Røe

Tow hitch hadde vært episk. Skulle jeg kjørt rundt med en henger hele tiden bare for å irritere Model S eiere med.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA