Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tanum shopping og gratis hurtiglader

Startet av tutti, mandag 26. september 2016, klokken 16:43

« forrige - neste »

Robert E-Niro

Beklager. Så ikke at "gratis" ble spesifisert.
Vet ikke om noen. Trodde det hørte fortiden til.
Kia E-Niro 10/2019

chriso89


Panduck


chriso89

Det er noen år siden jeg har ladet der så kan ikke garantere den

xyzzy

Hvordan er det med lading på Tanum nå?

Jeg ser på Fortum Charge & Drive at de har en stasjon der nå - stemmer det? Gratis er ikke viktig - snarere er det vel en ulempe. Tanum er et sted det passer veldig godt for meg å lade, men da må man ha ladere som fungerer og er tilgjengelige.

emurof

I følge C&D-appen er det gratis. Tre stasjoner med CSS/ChaDeMo (50 kW), og tre stasjoner med type 2 (43 kW) på "Thon Group Tanum Shoppingcenter".

Olofm

Sitat fra: xyzzy på torsdag 23. januar 2020, klokken 10:13
Hvordan er det med lading på Tanum nå?

Jeg ser på Fortum Charge & Drive at de har en stasjon der nå - stemmer det? Gratis er ikke viktig - snarere er det vel en ulempe. Tanum er et sted det passer veldig godt for meg å lade, men da må man ha ladere som fungerer og er tilgjengelige.

TeslaBjørn har nylig vært der og ladet i en av sine 1000KM Challenge. Han nevner at det er gratis å lade, men som du slev nevner, så er vel dette muligens en ulempe i forhold til hvor tilgjengelige laderne er.
Sort Nissan Leaf, hentet 22/2-2012 fra BNH på Ski. Solgt 2019
Tesla Model 3, hentet Lillestrøm 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA