Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladefondet - noe nytt ang. utbygging av Type2 ladere fra TOCN?

Startet av Per Magnus, mandag 07. april 2014, klokken 16:26

« forrige - neste »

Yoyobaya

Jeg vet ikke helt om dette er tråden å legge inn mitt spørsmål, men jeg gjør det uansett. Er det noen her inne som vet om det er tenkt noe utbygging av hurtigladere i Tinn området, dvs Rjukan-Austbygde-Tessungdalen?
Model X #1870

VigdisA

Det har vel nylig kommet opp destinasjonsladere i retning Rjukan, men jeg vet det er ganske tynt ellers med bare shuko i selve Rjukan sentrum for eksempel.
Fortum og Grønn kontakt setter opp en mengde ladere om dagen, men de setter opp langs veistrekninger der det har vært utlyst anbudskonkurranse i forkant fra Enova.
Her er de som er under bygging: http://www.mynewsdesk.com/no/enova-sf/pressreleases/65-nye-hurtigladere-i-soer-norge-1541131
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA