Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Counterpointer, tirsdag 20. september 2016, klokken 20:47

« forrige - neste »

alv1

Er det kun selverklærte kjendiser som informeres isåfall? Ikke noe personlig, Tom..

Tom E.

Hei

Nei, det er helt ok. Jeg er i utgangspunktet en helt vanlig dust.

Omtrent som alle andre.

Tom E.


Ipadjove

Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:42
Hei

Nei, det er helt ok. Jeg er i utgangspunktet en helt vanlig dust.

Omtrent som alle andre.


Og det er ikke en kompis av deg som er inne og roter på forumet med din innlogging?

tuono

Tom: Forstår det som at du er noe annet enn hva jeg forbinder med "A-kjendiser".
Er vel bare han Lothe i hva jeg oppfatter som den kategorien mennesker som i det hele tatt er i stand til å kle på seg arbeidstøy.

Beklager det som kunne oppfattes som spydigheter og avledning fra hva denne tråden egentlig burde handle om.

Hansi

Håper dette blir bekreftet eller avkreftet rimelig raskt..
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Tom E.

Sitat fra: Ipadjove på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:43
Sitat fra: Tom E. på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:42
Hei

Nei, det er helt ok. Jeg er i utgangspunktet en helt vanlig dust.

Omtrent som alle andre.


Og det er ikke en kompis av deg som er inne og roter på forumet med din innlogging?
Nei, desverre så er jeg oppriktig lei meg fordi jeg har fått beskjed om at bilen min som jeg har ventet så lenge på er utsatt. Jeg håper at min forhandler bare tøyser med meg, men han har aldri hatt noen humoristisk sans.

Zuexi


Tom E.

Sitat fra: tuono på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:44
Tom: Forstår det som at du er noe annet enn hva jeg forbinder med "A-kjendiser".
Er vel bare han Lothe i hva jeg oppfatter som den kategorien mennesker som i det hele tatt er i stand til å kle på seg arbeidstøy.

Beklager det som kunne oppfattes som spydigheter og avledning fra hva denne tråden egentlig burde handle om.

Arbeidstøy = uniform. I min verden. Og det er kona som fikser det.

Tom E.

Skulle ønske at jeg tok feil her. Bare videreformidler dårlige nyheter. Vi får nok beskjed fra Opel Norge i løpet av kort tid alle sammen.

kammiz

Jeg vil ikke ødelegge for mine kilder. Men kan bekrefte at det er dårlige nyheter på gang.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Stikkkontakt

Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:55
Jeg vil ikke ødelegge for mine kilder. Men kan bekrefte at det er dårlige nyheter på gang.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Da blir det ny e-Golf.
Sånt bullshit er jeg ikke interessert i.

Zuexi

Tipper telefonen gløder hos Opel forhandlerne og Opel Norge i morgen...

Zuexi

Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:55
Jeg vil ikke ødelegge for mine kilder. Men kan bekrefte at det er dårlige nyheter på gang.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Er vel ikke kilden din som er "problemet", men kommunikasjonen sentralt eller fra forhandlere til sluttkunde.

kammiz

Sitat fra: Stikkkontakt på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:57
Sitat fra: kammiz på tirsdag 02. mai 2017, klokken 19:55
Jeg vil ikke ødelegge for mine kilder. Men kan bekrefte at det er dårlige nyheter på gang.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Da blir det ny e-Golf.
Sånt bullshit er jeg ikke interessert i.
Det kommer informasjon. Opel kan ikke klandres for at noen er løsmunnede.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA