Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pressebilder Bolt EV/Ampera-E

Startet av ..., tirsdag 20. september 2016, klokken 17:44

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Gnilre på mandag 26. september 2016, klokken 22:29
Det der er et eldgammelt bilde av konseptbilen Bolt. Den som er satt i produksjon nå er større, finere, bedre, og mangler glasstak.
Du misser begge poengene og understreker dem også.

Noen ønsker seg acc og finner bilder som underbygger det. Kan godt hende dette er riktig.
Jeg har postet bilde av noe jeg virkelig skulle ønske kom, men det ser dessverre ikke ut som det stemmer.
Du må gjerne synes modellen på bildet er uaktuell, men for meg har den en virkelig attraktiv feature i glasstaket.

Jeg synes ikke denne er mer attraktiv




Sent from my iPhone using Tapatalk

Nickelilltroll

Inte det mest fancy sällskapet men fortfarande en framsida.

Blir nog mer om 1 vecka :)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.


Nickelilltroll

Sitat fra: anki på tirsdag 27. september 2016, klokken 08:59
Blir veldig skuffet hvis Opel Ampera-e ikke har ACC når Chevy volt 2017 får det.

http://www.hybridcars.com/2017-chevy-volt-will-offer-adaptive-cruise-control/
"adaptive cruise control on the Premier trim level."

Detta diskuteras i en annan tråd. Var vänlig och läs i utstyrstråden och skriv gärna där :)

Trolling gör vi bara på dom vi inte tycker om.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

kammiz

#19
dere tar feil ang disse knappene til forward collision og acc. det er denne knappen som er for acc og den med stjerna  (som symboliserer sammenstøt) som er til forward collision. Slik er det på alle andre opler ihvertfall, inkludert min nåværende insignia. man kan ikke stille avstand på forward collision. Heller ikke på insignia (insignia har ikke knappen for fcw altså, kun den for acc som vist under). Men man kan stille hvor nærme bilen skal ligge bilen foran, med acc aktivert.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

kammiz

Sitat fra: Nickelilltroll på tirsdag 27. september 2016, klokken 09:52
Igen....vänligast inte ödelägg tråden för trådstartaren. Sletta inlägg och ta upp detta i utstyrstråden :)
innen det evt ryddes helt i denne tråden, synes jeg det er viktigere å oppklare saken, enn å la feil informasjon ligge alene her.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

kammiz

Sitat fra: Nickelilltroll på tirsdag 27. september 2016, klokken 09:58
Innlegg om acc är flyttat till utstyrstråd. Bruk nettvett och var mer uppmärksam. Visa respekt till trådstartaren. :)

Innlegg om acc ligger fortsatt på side 1. Av respekt for alle prøver jeg å oppklare misvisende informasjon.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17


Ipadjove


Ipadjove


Counterpointer


Ipadjove


Counterpointer

#27
Billigere enn i3 er Auto Bild sikker på! Det høres jo greit ut


Sent from my iPhone using Tapatalk



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA