Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utstyrspakker Chevrolet Bolt

Startet av seidl, onsdag 14. september 2016, klokken 22:21

« forrige - neste »

Counterpointer

Ser ut som det er ca 30-35 tusen forskjell (3500-4250$) på Basic og Premium.
Det vil overført bety startpris på under 300 i Norge , maybe ......


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gnilre

DAB-radio så jeg ikke i den veldig lange utstyrslisten for Bolt. Men satelittradio (?) og 4G har bilen. Noen som kan bekrefte at norske modeller får DAB ?
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016.
Opel Ampera-e mai 2017-november 2017.
Kia e-Niro 2019.
Volvo XC40 pure electric 2021.
VW ID4 1st april 2021 - januar 2022.
VW ID4 GTX februar 2022 -.

Goggen123

Ikke teleskop-ratt og ikke adaptive cruisecontrol da, ut i fra hva jeg leser av ordering guide

Arha

Sitat fra: Gnilre på søndag 25. september 2016, klokken 09:20
DAB-radio så jeg ikke i den veldig lange utstyrslisten for Bolt. Men satelittradio (?) og 4G har bilen. Noen som kan bekrefte at norske modeller får DAB ?
Ingen biler i Norge kan vel selges uten DAB i 2017 når FM-båndet skal slukkes.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 97000 km april 2023. Nytt batteri januar 2023.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

bno

#34
Sirius er rent US spesifikt.

bno

Ynd er ervognen med Tortion og Mc. person oppheng gir bedre plass i kupen og da spørs det om ikke det går på bekostning av komfort. Det støyer mer en eks. Multilink som E-golf har påkostet. NB!

bmw2002

I USA er det vanlig med Sirius radio. Norske biler får nok sikkert DAB, alt annet vil jo være helt vanvittig.

Er mer bekymret for seter og interiør. Opel har ganske bra kvalitet på seter og interiør. Men Chevy er jeg mer skeptisk til.

Trond.m

Sitat fra: Goggen123 på søndag 25. september 2016, klokken 09:49
Ikke teleskop-ratt og ikke adaptive cruisecontrol da, ut i fra hva jeg leser av ordering guide
Jeg mener jeg så en video hvor de viste at rattet kunne justeres i lengderetning. Det er vel bare Leaf som ikke har dette ?

Counterpointer

Under en uke til forhåpentligvis det meste av dette besvares


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trond.m

Det står på side 3 i fleet-order guide:

N37 - Steering column, tilt and telescopic så det vet vi vel allerede  ;)

Counterpointer

Sitat fra: TM på søndag 25. september 2016, klokken 14:33
Det står på side 3 i fleet-order guide:

N37 - Steering column, tilt and telescopic så det vet vi vel allerede  ;)

Godt at noen leser


Sent from my iPhone using Tapatalk

Goggen123

Ahhh, da overså jeg teleskop-ratt. Var så mye annet moro å lese der.

bno


kammiz

Sitat fra: nime01 på lørdag 24. september 2016, klokken 08:38
Sitat fra: TM på lørdag 24. september 2016, klokken 08:13
Jeg leser at LT modellen av Bolt (Innstegsmodellen ?) har såkalt HID hovedlys og LED kjørelys.  Det står ikke noe om LED hovedlys for Premier modellen.
Er HID å oppfatte som Xenon el ?

Det ser også ut som om rails kun leveres på Premier modellen, og da er det også "Leather-appointed" seats og skinnratt med varme.Skulle gjerne hatt stoffseter, Xenon og rails, men med mindre Opel har andre pakkeløsninger så vil dette kreve at jeg velger toppmodellen.

T4F Headlamps, high intensity discharge, low and high beam projector S - S
Standard på begge utstyrsvarianter. HID er nok det vi betegner som xenon her i landet.

V2P Luggage rack , side rails, roof-mounted X - S
Rails er standard på Premier.

bilen får også intellibeam i usa, som er veldig likt AFL i europa. Her en video om intellibeam.


https://www.youtube.com/watch?v=aUaXki_jXoQ
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Nickelilltroll

Sitat fra: kammiz på mandag 26. september 2016, klokken 09:52
Sitat fra: nime01 på lørdag 24. september 2016, klokken 08:38
Sitat fra: TM på lørdag 24. september 2016, klokken 08:13
Jeg leser at LT modellen av Bolt (Innstegsmodellen ?) har såkalt HID hovedlys og LED kjørelys.  Det står ikke noe om LED hovedlys for Premier modellen.
Er HID å oppfatte som Xenon el ?

Det ser også ut som om rails kun leveres på Premier modellen, og da er det også "Leather-appointed" seats og skinnratt med varme.Skulle gjerne hatt stoffseter, Xenon og rails, men med mindre Opel har andre pakkeløsninger så vil dette kreve at jeg velger toppmodellen.

T4F Headlamps, high intensity discharge, low and high beam projector S - S
Standard på begge utstyrsvarianter. HID er nok det vi betegner som xenon her i landet.

V2P Luggage rack , side rails, roof-mounted X - S
Rails er standard på Premier.

bilen får også intellibeam i usa, som er veldig likt AFL i europa. Her en video om intellibeam.


https://www.youtube.com/watch?v=aUaXki_jXoQ

Detta har jag oxå på E-golfen, kunde inte varit utan. Lika glad och imponerad av dagens ingengörsarbete varje gång jag ska ut på motorvägen. Fungerar i alla situationer och är väldigt exakt :)

Nu SKALL vi bara få ACC så kan dom fakturera mig gränslöst ;)

....bilen är iaf närmast perfekt till mina behov i sådana fall.

Hade en långtur i E-golfen igår och kände hur glad jag har blivit både just denna bil och generellt elbil :)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA