Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utstyrspakker Chevrolet Bolt

Startet av seidl, onsdag 14. september 2016, klokken 22:21

« forrige - neste »

Nickelilltroll

Trodde ACC var en utbredd och standard sak? Någon som vet om Opel har det på sina andra "fossil-modeller"? :o
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

jodd

Sitat fra: Nickelilltroll på torsdag 15. september 2016, klokken 20:50
Trodde ACC var en utbredd och standard sak? Någon som vet om Opel har det på sina andra "fossil-modeller"? :o


Insignia har hatt ACC i noen år. Astra og Zafira får det fra og med 2017 modell.
___________________________

01.03.2019: Tesla Model 3 LR AWD FSD

moby666

Ingen slipper en bil i 2017 uten acc. Bolt vil garantert ha acc. Skulle den ikke også bli selvkjørende som tesla?

TFSE

Det är en dealbreaker för mig, helt underbart och ett MÅSTE!! Kan användas stort sett överallt! Men köper dessvärre bilen ändå.

Verkar som att det måste vara ACC om det stämmer det som står på utrustningen för Bolt.

Stikkkontakt

Sitat fra: Benji_9 på torsdag 15. september 2016, klokken 22:22
Verkar som att det måste vara ACC om det stämmer det som står på utrustningen för Bolt.

Det er kanskje standard på alle modeller og derfor ikke i noen av pakkene.

Counterpointer

Ser ut som vi må se dette når spesifikasjoner kommer om ca fjorten dager


Sent from my iPhone using Tapatalk

rlnd

#21
Ser ikke ut til at det er adaptive cruise på Bolt, ser ikke for meg at det kommer på Ampera-e heller da, veldig merkelig.  :-\

http://insideevs.com/exclusive-inside-the-chevrolet-bolt-with-its-chief-engineer-new-details/

Sitat"No. Adaptive cruise control – no, you would need the blended brakes to do that and we didn't want to do that with this car. However, all the standard side blind zones, rear cross traffic alert, ten air bags, all that's there. What's new is the optional Rear Camera Mirror. You normally have a 22 degree field of vision with a standard mirror, this takes you to 80. We also have optional Surround Vision, which you know is the 360 degree camera system. We're still working hard to perfect it, but I'm told it's the best one camera systems the guys have seen so far."


Info om blended braking, ser ut til at det bare betyr kombinasjon av vanlige bremser og bremsing med elektromotoren.

http://publications.lib.chalmers.se/records/fulltext/155034.pdf
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Tomma

Her testes en pre-production modell, og den har IKKE ACC. Det er for meg merkelig!
Nissan Leaf 2014 Tekna

DagfinnN

TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

kammiz

jeg er spent på hvor mye opel denne bilen blir. er det kun en rebrandet chevy bolt, eller får vi se noe opel teknologi på den også? jeg frykter lite opel teknologi.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

S4e

Helt enig med flere her - ACC brukes hele tiden og det blir en nedtur om ikke Ae har dette. Har hatt det i de 3 siste bilene jeg har hatt. Både avslappende og hindrer at jeg kjører for fort.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Trond.m

Jeg leser at LT modellen av Bolt (Innstegsmodellen ?) har såkalt HID hovedlys og LED kjørelys.  Det står ikke noe om LED hovedlys for Premier modellen.
Er HID å oppfatte som Xenon el ?

Det ser også ut som om rails kun leveres på Premier modellen, og da er det også "Leather-appointed" seats og skinnratt med varme.Skulle gjerne hatt stoffseter, Xenon og rails, men med mindre Opel har andre pakkeløsninger så vil dette kreve at jeg velger toppmodellen.

Trond.m


Trond.m

Har googlet litt for å finne ut hva som menes med Leather-appointed seats.
Det virker som om det er seter hvor selve sitteflatene er i ekte skinn, mens siderkanter og baksiden er i syntetisk skinn. Det står også "perforated", så det burde være behagelig å sitte på. Leatherette bruker som betegnelse på syntetisk skinn.

http://coloradofans.com/forums/114-2nd-gen-chevrolet-colorado-forum-2015-gmc-canyon-forum/244865-leather-appointed-vs-leatherette-vs-leather.html

Hansi

Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA