Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elsykkel tok til å brenne

Startet av Griffel, tirsdag 06. september 2016, klokken 08:22

« forrige - neste »

Griffel

Budstikka: http://www.budstikka.no/elsykkel/sandvika-videregaende-skole/hendelseslogg/her-gar-elsykkelen-opp-i-flammer/s/5-55-362369
Sitat
Eleven hadde ikke syklet mange meterne, før sykkelen begynte å brenne. Han kom seg kjapt av tohjulingen, og fikk kastet den unna.

Foto: Alexander Olsen/Håkon Hope
Sitat
– Jeg har kjøpt deler fra forskjellige steder og bestilte en "gjør-det-selv"-pakke. Batteriet bestilte jeg fra et annet sted, sier han.

– Den var vel ferdig satt sammen sist torsdag, legger han til.

Nå anbefaler han alle som vurderer å kjøpe batteri til elsykkel separat om å sjekke kvaliteten.

– Jeg har en mistanke om at batteriet jeg hadde kjøpt ikke var bra. Folk bør være forsiktig når de kjøper slike batterier hvis det kan skje ting som dette, mener Roppen som forteller at batteriet han kjøpte kostet 3-4.000 kroner.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA