Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fungerer spotify smertefritt for deg?

Startet av KalleKalif, mandag 15. august 2016, klokken 14:00

« forrige - neste »

KalleKalif

Bare lurer på om det er noen som har en feilfri opplevelse med integrert spotify i bilen? Hos meg må jeg logge inn på nytt nesten hver dag og det henger seg helt opp hvis bilen mister dekning i et par sekunder. I tillegg forsvinner alle albumene og spillelistene mine en gang i blandt (bare i bilen riktignok, de er fortsatt tilstede på kontoen min).

Så: noen som har 0 problemer med spotify?
---
2015 85D

Trond.Strom

Fungerer 100% smertefritt med Teslakontoen. Bruker Tidal selv så har ingen personlig Spotify konto å teste med

KalleKalif

Må spesifisere at jeg bruker min egen konto, for øvrig. Skal teste med Teslakontoen!
---
2015 85D


Trustno1

Jeg bruker egen konto, og denne kjører konstant på repeat som jeg har nevnt på i en annen tråd. Har ikke testet med Teslakontoen, jeg skal forsøke dette senere.

vnm

Fungerer bra her med min egen konto.

Mine spilleleister oppdateres kun med noen dagers mellomrom (tror jeg), så jeg må restarte den store skjermen hvis jeg ønsker å tvinge frem oppdatering av spillelistene.

Dette er nok ingen bug, men by design (bilen cacher antagelig spillelistene i en viss periode).

Ellers savner jeg mulighet til å hoppe direkte til artist eller album eller starte en radio basert på låten som spilles i øyeblikket. Dette er eksisterende Spotify-funksjoner som burde være svært enkle å implementere.
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)


Trustno1

#7
Kan også nevne at jeg ofte har problemer med at "songs" listen min blir tom, og kun viser sanger som nylig er lagt til. En reboot fikser dette.

vnm

Sitat fra: Trustno1 på mandag 15. august 2016, klokken 14:38
Kan også nevne at jeg ofte har problemer med at "songs" listen min ofte blir tom, og kun viser sanger som nylig er lagt til. En reboot fikser dette.
Skjer en sjelden gang her også.
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

frosken

Omtrent hver andre eller tredje sang kutter ca 20 sekunder før slutt, og omtrent hver femte sang henger sangen seg opp og høres ut som det er hakk i plata. Den store skjermen må resettes for å bruke Spotify igjen etter dette. Slik har det vært i flere måneder, både før og etter siste oppdatering.

Så jeg har omtrent sluttet å bruke Spotify i bilen, men streamer heller fra telefonen.

GOS

Sitat fra: KalleKalif på mandag 15. august 2016, klokken 14:00
Bare lurer på om det er noen som har en feilfri opplevelse med integrert spotify i bilen? Hos meg må jeg logge inn på nytt nesten hver dag og det henger seg helt opp hvis bilen mister dekning i et par sekunder. I tillegg forsvinner alle albumene og spillelistene mine en gang i blandt (bare i bilen riktignok, de er fortsatt tilstede på kontoen min).

Så: noen som har 0 problemer med spotify?

Jeg har faktisk ikke opplevd Spotify problem siden den kom. Det eneste var at ved en av Software oppdateringene så var den tilbakestilt til Tesla Account og jeg måtte logge inn på nytt med min konto for å få mine spillister etc.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

rklokk

Noen som har funnet en måte å sortere spillelister på? Skulle gjerne hatt de sortert etter "last added" slik jeg kan i mobil appen...
S85 levert 23.9.13 #P1674. Yaay!
S90D 2016. Yaay!
TM3P levert 16.3.2019 Yaay!
Oslo.

DagfinnN

Jeg har heller aldri opplevd feil bortsett fra at jeg en gang måtte legge inn personlig passord på nytt. Men det er stadig småting, ikke feil, som kunne ha vært bedre.
F.eks: Hvordan sortere listen. Skulle gjerne ha den slik som jeg har på pc. Har heller aldri klart å finne instruksjonsbok for Spotify på Tesla
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

mrjalle

Benytter Teslakontoen, og må logge inn på nytt (enten reboot, eller trykke TO ganger på restore under Settings -> App -> Music -> Spotify) minst en gang daglig, i perioder hver gang jeg setter meg i bilen.

Ljosdal

Ingen problemer her heller.
Meeeen, slitsomt at jeg må bla i 4km for å komme til bunn. Jeg vil som andre her ha last added på toppen. Jeg har mange spillelister godt sortert men alle har mange sanger.

Og i områder med dårlig dekning spiller jeg heller fra mobilen i offline mode. Da stopper ikke musikken :-)

Svart P85 Signature #88

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA