Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fungerer spotify smertefritt for deg?

Startet av KalleKalif, mandag 15. august 2016, klokken 14:00

« forrige - neste »

overlay

Sitat fra: frosken på mandag 15. august 2016, klokken 15:19
Omtrent hver andre eller tredje sang kutter ca 20 sekunder før slutt, og omtrent hver femte sang henger sangen seg opp og høres ut som det er hakk i plata. Den store skjermen må resettes for å bruke Spotify igjen etter dette. Slik har det vært i flere måneder, både før og etter siste oppdatering.

Så jeg har omtrent sluttet å bruke Spotify i bilen, men streamer heller fra telefonen.

Dette har jeg også hatt i det siste. Også at den henger seg helt og bare hakker helt til jeg restarter skjermen. Gå på radio fungerer, men når man går tilbake til spotify så fortsetter den med en konstant hakkelyd.

Tyldums

Virker helt topp. Laget en egen konto fra mitt familieabonnement som vi bruker kun i bilen. Dersom jeg ønsker å vedlikeholde spillelister gjør jeg det via pc samt å avonnere på spillelister fra mine andre familiekontoer slik at vi alle har noen av våre personlige spillelister i bilen.

cairnz

Spotify lever sitt eget liv hos meg.. men man kan jo uansett bruke telefonen til å styre spotify rett på bilen om man har egen konto, kan man ikke? (Jeg har ikke testet, men det kommer jo opp at spotify brukes i bilen om jeg også starter det på mobilen). Skal teste dette i morgen.
Elbilist

shufu

Bruker Tesla konto og det "fungerer" MEN jeg kan ikke lage playlist (eller har ikke funnet hvordan å gjøre det...). Er dette normal med Tesla konto og jeg må bruke en privat spotify konto kanskje?
2016 S70(/75)D Hvit
2014 VW e-up

KalleKalif

iallefall betryggende å se at mange rapporterer at det fungerer smertefritt, selv om noen av oss ha problemer. Det tyder jo på at det ikke er noe galt med selve "grunn"softwaren, men heller noe galt med våre individuelle datamaskiner.

Teori: jeg logger meg inn i Spotify i bilen via Facebook-kontoen min. Der er 2-stegs verifikasjon slått på. Dette gjør at jeg må "bytte" passord hver gang jeg logger på - lurer på om dette ikke er tatt høyde for i bilen og at jeg derfor blir kastet ut hver gang bilen mister signal? Må testes.
---
2015 85D

morpheos

Sitat fra: shufu på tirsdag 16. august 2016, klokken 00:46
Bruker Tesla konto og det "fungerer" MEN jeg kan ikke lage playlist (eller har ikke funnet hvordan å gjøre det...). Er dette normal med Tesla konto og jeg må bruke en privat spotify konto kanskje?

Spillelister fungerer bare dersom du bruker din egen konto

heimabrygg

Spotify fungerer etterhvert stort sett stabilt, men den klarer ikke vise alle elementer i playlisten min. Bruker mapper i Spotify, kan være årsaken, men kjedelig at kanskje bare en firedel av spillelistene vises.
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

MikeLevy

Sitat fra: frosken på mandag 15. august 2016, klokken 15:19
Omtrent hver andre eller tredje sang kutter ca 20 sekunder før slutt, og omtrent hver femte sang henger sangen seg opp og høres ut som det er hakk i plata. Den store skjermen må resettes for å bruke Spotify igjen etter dette. Slik har det vært i flere måneder, både før og etter siste oppdatering.

Så jeg har omtrent sluttet å bruke Spotify i bilen, men streamer heller fra telefonen.

Denne har jeg og. Tok det med Tesla som etter mye feilsøking over lang tid kom med svaret "dette vil bli fikset i en fremtidig oppdatering" Det er tre mnd siden nå.....
Hentet min 70D 13/08/15. Alt utstyr minus barneseter bakerst og 21"
En fantastisk bil

shufu

Sitat fra: morpheos på tirsdag 16. august 2016, klokken 08:39
Sitat fra: shufu på tirsdag 16. august 2016, klokken 00:46
Bruker Tesla konto og det "fungerer" MEN jeg kan ikke lage playlist (eller har ikke funnet hvordan å gjøre det...). Er dette normal med Tesla konto og jeg må bruke en privat spotify konto kanskje?

Spillelister fungerer bare dersom du bruker din egen konto
Takk for svar.

Hadde vært bra at Tesla implementere Deezer også.
2016 S70(/75)D Hvit
2014 VW e-up

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA